رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

علیزاده و پروانه از شهرداری رامسر تجلیل شدند

  

علیزاده و پروانه از شهرداری رامسر تجلیل شدند

در هفته نیروی انتظامی؛
معاون اجتماعی پلیس مازندران در اطلا‌ع‌رسانی هنرمندانه برتر شد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از نظر کمک به برقراری ارتباط پلیس و مردم در همایش اطلاع‌‌رسانی هنرمندانه نمونه شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رمضان قاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران ظهر امروز در مراسمی که به نام دومین همایش اطلاع‌رسانی هنرمندانه در استان پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری معروف شده است، مورد تجلیل قرار گرفت.
قاسمی در این همایش در بخش کمک به برقراری ارتباط مردم با پلیس تندیس برترین‌های این همایش را کسب کرد.
معاون اجتماعی پلیس مازندران در این ارتباط به خبرنگار فارس در ساری گفت: عمومی کردن فعالیت‌های انتظامی برای برقراری امنیت و آرامش از رویکردهای اساسی ناجا است که در طول چند سال گذشته این مسئولیت در ناجا پررنگ شده است.
رمضان قاسمی مردم‌داری و مردم‌مداری را یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌ها برشمرد و گفت: پلیس موفق کسی است که همواره مردم را یار و همراه خود در تامین امنیت بشمارد.
معاون اجتماعی پلیس مازندران خدمت به مردم ایران اسلامی را افتخار ناجا برشمرد و بر حضور و مشارکت مردم در برنامه‌های ناجا تاکید کرد.
وی از افزایش تعامل با شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران توسط پلیس برای حفظ امنیت و آرامش خبر داد و خاطرنشان کرد: در هفته نیروی انتظامی امسال به مناسبت عمومی کردن برنامه‌ها بیش از 100 برنامه با حضور مردم در استان مازندران برگزار شده است.
قاسمی با اشاره به افزایش تعامل مردم با پلیس از طریق سامانه 110 گفت: این ارتباط هر روز در حال افزایش است که نشان‌دهنده ارتباط صمیمانه و موثر پلیس با مردم است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران بر بهره‌گیری از ظرفیت تمام رسانه‌های استان برای اطلاع‌رسانی تاکید کرد و تصریح کرد: این مهم با همکاری فرماندهی انتظامی استان و دیگر همماران دلسوز انتظامی استان در حال وقوع است.
در این مراسم از تعدادی از مدیرانی که در امر ارتباط با رسانه موفق عمل کردند مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این مراسم رحیمی مدیر کل راه و ترابری مازندران، فیاضی مدیر کل آموزش و پرورش، نبیان مدیر کل نوسازی، خنجری مدیر عامل جمعیت هلال احمر، وفایی‌نژاد رئیس سازمان بازرگانی، واحدی فرماندار محمودآباد، پریچهره مدیرکل تربیت بدنی، قلی‌زاده فرماندار قائمشهر و رضایی فرماندار چالوس نیز به عنوان مدیران برتر در امور رسانه تقدیر شدند.
در این مراسم تعدادی از مدیرانی که روابط عمومی دستگاه خود را مورد حمایت قرار دادند نیز تجلیل شدند که تقوی مدیر کل دفتر حوزه استاندار مازندران، علوی مدیر کل اداری و مالی استانداری، نادری فرماندار بابلسر، زارعی فرماندار ساری، نیک نژاد فرماندار جویبار، کریمی مدیر عامل بانک ملی در استان و حجازی شهردار مرکز استان از این جمله مدیران بودند.
روابط عمومی برتر نیز در این مراسم تجلیل شدند که معافی از آموزش و پرورش، یحیی زاده از دانشگاه مازندران، حسین نژاد از جهاد کشاورزی، شیرامه از بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، علیزاده، پروانه از شهرداری رامسر و حسین قربانی از شاعران استان از برترین‌ها بودند.
انتهای پیام/س20/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد