رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آخرین اخبار از اردوی استیل آذین در رامسر

 

آخرین اخبار از اردوی استیل آذین در رامسر

با کمک پیروانی نقاط ضعف را برطرف کرده‌ایم
تومباکوویچ: امیدوارم برابر سپاهان بدشانس نباشیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استیل آذین گفت: امیدوارم در دیدار سخت برابر سپاهان دچار بدشانسی نشویم.


به گزارش خبرگزاری فارس، لوبیسا تومباکوویچ اظهار داشت: خوشبختانه در اردوی رامسر و پس از آن در تمرینات تهران روی نقاط ضعفمان کار کردیم و با کمک‌های پیروانی و سایر همکاران توانستیم آنها را حل کنیم. ضمن اینکه با راهنمایی‌ها و اطلاعات پیروانی از تعطیلی لیگ استفاده کرده و نقاط قوت مان را پررنگ تر کردیم.

وی در خصوص بازی هفته دهم مقابل سپاهان گفت: مثل تمام بازی‌های دیگر روز سختی را در اصفهان در پیش داریم، امیدوارم با تمام قوا به مصاف سپاهان برویم، بازی خوبی به نمایش بگذاریم و دچار بدشانسی نشویم.

سرمربی استیل آذین درباره وضعیت بازیکنان گفت: واقعا در زمان تعطیلی لیگ، بازیکنان تیم تمرینات خوبی داشته‌اند و من از تلاش، جدیت و عملکرد آنها کاملا راضی‌ام، امیدوارم در دیدار برابر سپاهان با یک روحیه جدید و جنگندگی لازم به 3 امتیاز بازی برسیم.تا حدودی از سپاهان شناخت داریم و این را هم می‌دانیم که امتیاز گرفتن در اصفهان بسیار شیرین اما سخت است. امیدوارم که ما روز یکشنبه به این هدفمان برسیم و با دست پر از اصفهان بازگردیم.
انتهای پیام/  

============================================= 

سپاهان تیم پرمهره‌ای است
اکبرپور: در استیل آذین می‌خواهم از حاشیه‌ها دور باشم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال استیل آذین گفت: دوست دارم از حاشیه‌ها دور باشم.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیاوش اکبرپور گفت: دوست دارم در استیل آذین از حاشیه‌ها دور باشم و بیشتر سکوت کنم تا با تمرکز بیشتر در بازی‌های بعدی به تیمم کمک کنم و برای استیل آذین مثمرثمر باشم. خوشبختانه شرایط تیمی ما بسیار خوب است. اردوی رامسر باعث شد تا در محیطی آرام بیشتر به یکدیگر نزدیک شویم و امیدوارم نتیجه‌اش را در دیدار حساس برابر سپاهان بگیریم.
اکبرپور ادامه داد: برای به دست آوردن نتایج بهتر باید با روحیه جنگندگی بیشتری به مصاف حریفان برویم تا انشاالله از هفته دهم به بعد دیگر دچار بدشانسی نشویم. البته بازی سختی با سپاهان داریم، سپاهان یکی از تیم‌های پرمهره در فصل جاری لیگ برتر است و از کادرفنی خوبی هم بهره می‌برد، امیدوارم دوستداران فوتبال بازی جذابی را ببینند و در نهایت ما به 3 امتیاز بازی برسیم.
انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد