رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مصدومیت علی کریمی در رامسر

 

مصدومیت علی کریمی در رامسر

مصدومیت کریمی در رامسر باعث ناراحتی شد
مهدوی‌کیا: امیدوارم برزیل با بازیکنان اصلی برابر ایران بازی کند

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین ابراز امیدواری کرد برزیل با بازیکنان اصلی خود برابر ایران به میدان بیاید.


به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی مهدوی کیا پس از پایان اردوی یک هفته‌ای استیل آذین در رامسر اظهار داشت: خوشبختانه در اردوی رامسر تمرینات خوبی را در یک شرایط جوی جدید دنبال کردیم و کادر فنی برنامه‌های جدید تاکتیکی‌اش را در این یک هفته دنبال کرد. این اردو فاکتورهای بسیار مثبتی برای ما داشت که انشاالله نتیجه اش را در بازی برابر سپاهان خواهید دید. با تمرینات تاکتیکی سعی کردیم نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم که به نظرم به اهداف خود رسیدیم. با توجه به پیروزی شیرین برابر نفت بازیکنان در اردوی رامسر بیشتر به یکدیگر نزدیک شدند و دوستی و رفاقت حرف اول را در اردو می‌زد که بسیار خوب و امیدوارکننده است.
کاپیتان استیل آذین درباره مشکلات اردوی رامسر گفت: تنها ناراحتی ما در این اردو مصدومیت جزیی علی کریمی بود که انشاالله او هم با رفع مصدومیت به تمرینات بازمی‌گردد و با آمادگی کامل استیل آذین را در بازی برابر سپاهان همراهی خواهد کرد.

وی در مورد بازی دوستانه ایران و برزیل گفت: به نظرم این بازی یک دیدار تدارکاتی بسیار خوب برای فوتبال کشورمان است. من برای تیم ملی همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در راه رسیدن به اهدافش موفق باشد. امیدوارم برزیل در این دیدار با نفرات خوب و اصلی خود به میدان بیاید.
انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد