رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

عابدزاده:تمرینات خوبی را در رامسر برگزار کردیم

 

عابدزاده:

تمرینات خوبی را در رامسر برگزار کردیم

به این دلایل کریمی را دوست دارم
عابدزاده: استیل آذین باید به خودباوری برسد

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال استیل آذین گفت: تیم ما برای رسیدن به اهداف بزرگش همه چیز دارد و فقط باید به خودباوری برسد.


به گزارش خبرگزاری فارس، احمدرضا عابدزاده گفت: تمرینات خوبی را در رامسر و در آب و هوایی بسیار خوب برگزار کردیم و همچنین یک بازی دوستانه هم مقابل شهرداری تنکابن انجام دادیم تا کادر فنی تغییرات تاکتیکی مد نظرش را در میدان مسابقه ارزیابی کند.در این اردو بچه ها خوب تمرین کردند و من معتقدم استیل آذین همه چیز برای رسیدن به اهداف بزرگش دارد. فقط باید به خود باوری برسد. مثلا حضور بازیکنانی مثل علی کریمی که به خاطر کمک کردن به تیم در خط دفاع هم به میدان می‌رود خیلی ارزش دارد و من به همین دلایل او را بسیار دوست دارم. همه بازیکنان استیل آذین این خصوصیت را دارند و حاضرند برای موفقیت تیمشان هر کاری کنند.
عابدزاده ادامه داد: تیم ما بازیکنان خوب دیگر مثل مهدوی کیا، کعبی؛ غلامی، کاظمی، اکبرپور و سایرین دارد که اگر هر کدام در حد نام خود باشند بعید می‌دانم هر حریفی به راحتی بتواند مقابل آنها بایستند.امیدوارم در ادامه لیگ برتر با این بازیکنان موفق باشیم.معتقدم باید نتیجه تمرینات خودمان رابگیریم.

دروازه بان اسطوره ای تیم ملی درباره بازی ایران و برزیل نیز گفت: ای کاش این بازی بزرگ در ایران برگزار می‌شد تا هواداران با تماشای این دیدار از نزدیک لذت می‌بردند اما حالا هم که اینطور نیست اشکالی ندارد. این بازی فراموش نشدنی نیست و امیدوارم تیم ملی در این بازی نتیجه خوبی بگیرد.
انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد