رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مشایی جاده صاف کن ثمره هاشمی!!! (کیوان عسگر رمکی)

     

 مشایی جاده صاف کن ثمره هاشمی!!! (کیوان عسگر رمکی)

رفتارهای مشایی از ابتدای دولت نهم همه را سرگردان و شگفت زده کرده بود و ادامه این رفتارها در دولت دهم نیز باعث شده بود تا ماهیت ایشان به عنوان یک ایرانی وطن دوست زیر سوال برود و دائما همه از خود می پرسیدند که آیا ممکن است یک ایرانی واقعی این رفتارها را از خود بروز دهد؟ 

سوال ها یکی پس از دیگری پاسخ داده شد تا اینکه اخیرا در یکی از محافل خصوصی که در آنجا یکی از اقوام نزدیک ثمره هاشمی حضور داشت بحثی پیرامون شخصیت مشایی بوجود آمد و هر یک از حاضران نظر خود را می گفتند تا اینکه نوبت به فامیل ثمره هاشمی رسید و این آقا بعد از کلی مقدمه گویی مشایی را یکی از رفقای واقعی احمدی نژاد و ثمره هاشمی قلمداد کرد و در مسیر اثبات گفته هایش به این نکات اشاره کرد که مشایی در دومرحله یعنی انتخابات نهم و دهم ریاست جمهوری با بکار بردن هوش و استعداد قدرتمندش باعث رای آوردن احمدی نژاد شد و با همان قدرت بلکه هم بیشتر در صدد است که هاشمی ثمره را در انتخابات یازدهم به پیروزی برساند.  

من به این نظر معترض شدم و گفتم آقای... شما با این حرفتان می خواهید بگویید که مشایی جاده صاف کن آقایان احمدی نژاد و ثمره هاشمی است در صورتی که چنین نیست و او در جواب من گفت: 

شما و امثال شما حق دارید تعجب کنید چون از سیاست چیزی نمی دانید و فقط به مسائل سطحی نگاه می کنید اما به شما بگویم که زمان جواب شما را خواهد داد. 

دوباره من به او گفتم: از آقای مشایی بعید است که جاده صاف کن دیگران شود در حالی که خودش بهترین موقعیت برای رای آوری دارد. چرا وقتی خودش می تواند رئیس جمهور شود راه را برای دیگری باز بگذارد؟ 

آقای... گفت: مشایی با این رفتارها خود را می سوزاند تا ثمره هاشمی برای رای آوری آماده شود و این یعنی رفاقت واقعی و شما باید بدانید نکات حساس سیاسی همین جاهاست که شما کمتر به آنها توجه دارید. 

آقای... چنان محکم صحبت می کرد که من ترجیح دادم دیگر سخن نگویم و با پذیرش نظر او میدان را به او سپردم. 

آیا شما این نظر را قبول دارید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد