رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بزودی؛ رادیو اینترنتی رامسرنیوز راه اندازی می شود

 

 بزودی؛

 رادیو اینترنتی رامسرنیوز راه اندازی می شود

بزودی رادیو اینترنتی رامسرنیوز راه اندازی می شود. 

رامسرنیوز- شاهین امینی مدیر رامسرنیوز با اعلام این خبر افزود: 

مراحل کسب مجوز، طراحی و آماده سازی رادیو اینترنتی رامسرنیوز در حال انجام است و بزودی این رادیو در شبکه اینترنت آغاز بکار خواهد کرد. 

وی گفت:شهرستان رامسر دارای ویژگیهای منحصربفردی بوده و مورد توجه بسیاری از علاقه مندان داخل و خارج از کشور است و انتظار دوستداران رامسر این است که اطلاع رسانی از رامسر قوی تر از امروز باشد و به نظر می رسد راه اندازی رادیو اینترنتی آغاز خوبی باشد. 

امینی افزود: رامسری ها مردمان نجیبی هستند و خواهان توسعه بیشتر شهرستان خود می باشند و این خواسته اکنون با طراحی و اجرای طرحهای عمرانی به مرحله عمل رسیده است و همین موضوع یعنی توسعه عمرانی ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را بیش از پیش روشن می سازد. 

مدیر رامسرنیوز در پاسخ به این سوال که کمیت و کیفیت برنامه های رادیو اینترنتی رامسرنیوز چگونه است گفت: اجازه بدهید در باره جزئیات برنامه ها بعدا توضیح بدهم اما آنچه قابل گفتن است اینکه هدف اصلی این رادیو الگوسازی فرهنگی بر اساس مبانی فرهنگی کشور و منطقه است که در قالب برنامه های متنوع عرضه خواهد شد و علاوه بر آن مسئله اطلاع رسانی با شیوه های رادیویی نیز پیگیری خواهد شد. 

وی در پایان از همه علاقه مندانی که می توانند با این پروژه همکاری کنند خواست نوع و میزان همکاری خود را از طریق تماس با رامسرنیوز اعلام کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد ولی تکاسی شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:02 http://javaherdeh.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید.
قبلا رادیو رامسر و رادیو جواهرده در دو وبلاگ جداگانه برای اهالی محترم شهرستان و ایرانیان داخل و خارج از کشور با زحمات و مشقات فراوان طراحی و راه اندازی شده است. عمده فعالیت این دو رادیو اطلاع رسانی از وضعیت تازیخی- زبان گیلکی- جاذبه های گردشگری- معرفی آثار و عمومآ کارهای فرهنگی است. پیشنهاد می گردد در صورت صلاحدید یک بخش از برنامه خود را گفتگو با بزرگان و تاریخ سازان شهرستان رامسر و به زبان گیلکی تهیه فرمایید تا هم از مفاخر ما در شهرستان نامی برده شود و هم در ترویج لهجه گیلکی رامسری کاری در خور و شایسته انجام شود. در بخش دیگر نیز با کمک مجریان-نویسندگان و بازیگران رامسری تئاتر رادیویی نیز اجراء گردد و در آن از وضعیت موجود و خبرهای روز در شهرستان صحبت شود.
با تشکر
محمد ولی تکاسی
وبلاگ رامسر شهر دریا و جنگل
وبلاگ جواهرده رامسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد