رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

چالوس به رامسر و رامسر به کلاردشت

  

چالوس به رامسر و رامسر به کلاردشت

رئیس تربیت بدنی چالوس خبر داد:
تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران با حضور 5 تیم خارجی

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی چالوس از برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ششم مهر ماه در این شهرستان خبر داد.


فرشاد آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: هفدهمین دوره این مسابقات امسال نیز از ساری به بابلسر، بابلسر به چالوس، چالوس به رامسر و رامسر به کلاردشت برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات پنج تیم خارجی و چند تیم داخلی حضور دارند و با برنامه‌ریزی‌هایی که در حال انجام است قطعا مطلوب‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.
آذری تصریح کرد: چالوس سال گذشته نیز میزبان این تور بوده اما در این دوره نیز اختتامیه در کلاردشت برگزار می‌شود و در نظر داریم با شکوه خاصی آن را اجرا کنیم.
وی همچنین از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در چالوس خبر داد و تصریح کرد: این دوره از مسابقات نیز با حضور 60 تیم و با نظم و آرامشی خاصی دنبال می‌شود.
رئیس تربیت بدنی چالوس خاطرنشان کرد: برای نخستین بار نیز در شهرستان چالوس مسابقات کشتی لوچو در یکی از روستاهای کلاردشت در شب‌های ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.
وی بیان داشت: در شهرستان چالوس 28 هیئت فعال هستند که به صورت مستمر به اجرای فعالیت‌های ورزشی می‌پردازند.
آذری تاکید کرد: چالوس در بعضی از رشته‌های رزمی حرف‌های زیادی را در سطح استان و کشور برای گفتن دارد و شاهد درخشش ورزشکاران در مسابقات مختلف هستیم.
وی اظهار داشت: در شهرستان چالوس 20 ورزشکار قهرمان بین‌المللی داریم که در مسابقات برون‌مرزی موفق به کسب مقام و مدال‌های مختلف شدند.
آذری در پایان خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در چند لیگ کشوری در رشته‌های مختلف از چالوس به عنوان نماینده مازندران حضور داشته باشیم و نیازمند حمایت‌های مسئولان شهر و اسپانسرها هستیم.
انتهای پیام/ج20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد