رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:انتفاضه نتیجه اعلام آرمان ملت فلسطین است

 

امام جمعه رامسر:
انتفاضه نتیجه اعلام آرمان ملت فلسطین است
امام جمعه رامسر:
انتفاضه نتیجه اعلام آرمان ملت فلسطین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر انتفاضه فلسطین را نتیجه اعلام آرمان ملت فلسطین عنوان کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامسر پس از تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) افزود: فضای کشور ما همچنان معطر به امیرالمومنین است و گوش جان سپردن به سخنان امام علی (ع) از افتخارات ماست.
وی سیاست‌های امیرالمومنین را تشریح کرد و اظهار داشت: سیاست همیشه باید با دیانت همراه باشد زیرا اگر دین از سیاست جدا شود سیاست پر از نیرنگ و کلک می‌شود.
باقرزاده در ادامه با اشاره به دستگیری از محرومان و مظلومان ادامه داد: از محرومان و مظلومان دستگیری کنید و همیشه و در همه حال حامی مظلومان باشید ولو اینکه از دین و آیین شما نباشد، مهم این نیست که مظلوم مسلمان باشد مهم این است که حقش ضایع شده است.
وی در ادامه درباره مشروعیت نداشتن رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی کشوری است که به پشتوانه آمریکا و امثال آن دست به خبیث‌ترین جنایت‌ها و قانون‌شکنی‌ها می‌زند، این جرثومه فساد و شجره خبیثه بی‌ریشه مانند خانه عنکبوت سست بوده و عروسکی در دست صهیونیست‌هاست که اعراب شکم‌پرست با این جرثومه فساد کنار آمده‌اند و برایمان شرط مذاکره می‌گذارند و در صورتی با ما مذاکره می‌کنند که رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسیم اما امروز مردم ما با حضور پرشور خود اعلام کردند که از ملت فلسطین حمایت می‌کنند و تحت هیچ شرایطی رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند.
خطیب جمعه رامسر تصریح کرد: روز قدس روزی است که همه مسلمین با یک هدف علیه این غده سرطانی فریاد می‌زنند و اعلام می‌کنند که تشکیلات خودگردان و امریکا و امثالهم نمی‌تواند از رژیم صهیونیستی حمایت کند و فلسطین عزیز را بفروشد، این فلسفه روز بزرگ قدس است.
وی گفت: ملت ما بعد از شب قدر و در این گرمای فوق‌العاده طاقتفرسا با حضور چشمگیر خود در این همایش ملی به جهانیان ثابت کردند که فلسطین پایدار است و رژیم صهیونیستی مشروعیت ندارد.
امام جمعه رامسر افزود: انتفاضه فلسطین نتیجه اعلام آرمان ملت فلسطین است.
وی در ادامه مناسبت‌های پیشرو را خاطرنشان کرد و گفت: 14 شهریور شهادت قدوسی و وحید دستجردی رئیس شهربانی وقت را در پیش داریم و همچنین 17 شهریور سالروز شهادت شهدای عزیر و پیشگام انقلاب اسلامی که باید یاد و خاطره‌شان را گرامی بداریم.
باقرزاده بیان داشت: هفته تعاون را در پیش داریم و گرامی می‌داریم، اگر این رکن جدی گرفته شود و حمایت‌های خوبی که مدنظر است، انجام گیرد، می‌توانیم امیدوار باشیم در آینده‌ای نزدیک به مرحله بسیار خوبی در این بخش برسیم.
وی در ادامه با اشاره به صحنه‌های دلخراش سیل پاکستان گفت: مردم مسلمان پاکستان چشم انتظار کمک‌های ما هستند در حالی که رژیم جنایتکار و به دور از منطق آمریکا از این امر سوء استفاده کرده و مرزهای پاکستان را بمباران می‌کند، سیل از یک طرف و کشتار در مرزهای پاکستان از طرف دیگر زخم بر دل مردم مسلمان می‌زند.
وی تصریح کرد: علاوه بر این وهابیت کوردل نیز که دست پرورده آمریکا و صهیونیست‌هاست دست به کشتار مسلمانان زده است، خدا را شکر می‌کنیم که رژیم منحط آمریکا رژیم در حال افول است و این را نه تنها ما بلکه بزرگان و دلسوزان آمریکا نیز اعلام کرده‌اند به طوریکه یکی از بزرگان آمریکا 20 مشکل جدی را در افول رژیم آمریکا برشمرد.
وی در ادامه گفت: اوباما با سیاست‌های فریب کارانه دولتی سرکار آمد و در سخنرانی خود در ترکیه برخلاف بوش با سیاست بسیار بالا اعلام کرد که آمریکا با مسلمانان سر جنگ ندارد اما پس از دو سال دست جنایتکارش از زیر دستکش مخملی بیرون آمد و اخیرا که خبرنگار کهنه‌کار 89 ساله کاخ سفید هلن توماس که گفت «به اسرائیل بگویید از فلسطین بیرون بروند و به خانه‌هایشان برگردند» این خبرنگار را تحمل نکرده و از کاخ سفید اخراج کردند و حال آنها چگونه می‌توانند دم از حمایت مسلمانان بزنند، آنهایی که خبرنگاری را به دلیل احساس ناراحتی برای فوت یکی از سران حزب‌الله از CNN اخراج می‌کنند اینها نشانه افول کشور آمریکا و شکست قدرت پوشالی اوست.
انتهای پیام/آ10/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد