رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس اداره تعاون رامسر:رشد 5 درصدی تعاون با پیشرفت اقتصادی منافا

 

رئیس اداره تعاون رامسر:
رشد 5 درصدی تعاون با پیشرفت اقتصادی منافات دارد
رئیس اداره تعاون رامسر:
رشد 5 درصدی تعاون با پیشرفت اقتصادی منافات دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون رامسر گفت: در مقابل رشد80 درصدی بخش دولتی، تعاونی‌ها حدود پنج درصد رشد داشته‌اند که این مسئله با پیشرفت اقتصادی منافات دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، عبدالرحمن حلاجیان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت تعاونی پرواربندی گوسفند روستای نمکدره رامسر، طی سخنانی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تکریم لیالی قدر به بیان چگونگی تشکیل وزارت تعاون پرداخت.
وی بیان داشت: بر اساس قانون اساسی و اصل 43، اقتصاد کشور ما به سه بخش دولتی، تعاونی و خصوصی تقسیم شده و بخش تعاون رشد لازم را نداشته و در مقابل رشد80 درصدی بخش دولتی، رشد تعاونی حدود پنج درصد بوده که این امر با پیشرفت اقتصادی منافات دارد.
وی از وجود 120 هزار شرکت تعاونی در کشور خبر داد و با اشاره به سند چشم انداز 20 ساله و تاکیدات مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان؛ برای در دست گرفتن 25 درصد اقتصاد کشور از سوی بخش تعاون اظهار امیدواری کرد.
وی اظهار داشت: تعاون می‌تواند نقش بسیار و مفیدی در پیشرفت جمهوری اسلامی ایران ایفا کند.
رئیس اداره تعاون رامسر در مورد پروژه پرواربندی 500 رأسی نمکدره رامسر با اعلام اینکه این شرکت تعاونی در اوایل سال 1384 به ثبت رسید، اعلام کرد: این شرکت با هشت عضو برای دریافت وام به بنگاه‌های زود بازده معرفی شده و با کوشش مدیران شرکت تسهیلات یک میلیارد و 500 میلیون ریال به اضعای این شرکت تخصیص داده شد.
وی بیان داشت: تاکنون مبلغ یک میلیارد و 770 میلیون ریال به شرکت پرداخت شده و با سرمایه‌های اعضای شرکت که بالغ بر یک میلیارد ریال است می‌تواند نقش بسیار موثری در تامین گوشت منطقه و استان ایفا کند.
رئیس اداره تعاون رامسر خواستار حمایت بیشتر مسئولان از شرکت تعاونی پرواربندی گوسفند فربه نمکدره شد.
معاون فرماندار رامسر نیز با بیان اهمیت لیالی قدر و برشمردن فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان در هفته دولت گفت: دولتمردان با حرکت در مسیر شهیدان رجایی و باهنر، پایه و اساس نظام را برنامه‌ریزی می‌کنند و این هفته فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با نتایج و عملکردهای دولت در زمینه‌های گوناگون است.
ابوالحسن آقاجانکردی، اهمیت اطلاع رسانی از عملکرد مسئولان را بسیار بالا دانسته و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست دستاوردهای دولت را به مردم اعلام کنند.
در مراسم افتتاح شرکت تعاونی پرواربندی 500 رأسی نمکدره رامسر، ابوالحسن آقاجانکردی معاون فرماندار، حلاجیان رئیس اداره تعاون، جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان رامسر و گروهی از مردم منطقه جنت رودبار و قریه نمکدره حضور داشتند.
انتهای پیام/ی20/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد