رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پاسخ ابوالفتح نیکنام به خواننده رامسرنیوز

پاسخ  ابوالفتح نیکنام به خواننده رامسرنیوز 

رامسری عزیز سلام.من خوشحالم که از من انتقاد کردید... 

ادامه متن

نظرات 4 + ارسال نظر
زرگریان دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:39

سلام از مدیریت رامسر نیوز جهت یاد آوری و اذهان عمومی نوشته های بنده و اسمی که انتخاب کردم تصادفی می باشد از اینجا اعلام می کنم با خانم زرگریان هیچ نسبتی ندارم .
از اینمه اطلاع رسانی کرده اید ممنونم . امام بعد برای جواب این نماینده با ذوق را چون فرصت نیست و نت اینجا ضعیف است متعاقبا خواهم داد .

رامسرنیوز یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 19:32

جناب زرگریان سلام
از اشکالی که در لینک مطلب پیش آمده بود صمیمانه پوزش می طلبیم.
رامسرنیوز

زرگریان یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 16:17

با سلام متاسفانه ادامه مطلب شما هم مثل قول های نمایندگان هست . شاد باشید که من گله مندم .

[ بدون نام ] یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:41

سلام
لطفا مطلب را کامل بگذارید
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد