رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نمایشگاه دستاوردهای پلیس رامسر گشایش یافت

 

نمایشگاه دستاوردهای پلیس رامسر گشایش یافت 

ادامه متن

نظرات 3 + ارسال نظر
جبار مهدی پور شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 http://NEKATA.PIB.IR

وبلاگ خوبی دارید ولی از شهر ثروتمندی مانند رامسر بیشتر از اینها انتظار می رود ! پایگاه خبری تان را کامل تر کنید

مهدی یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 17:52

تعریض جدید رحیم مشایی به رؤسای جمهور سابق؟
قبل از ریاست سازمان میراث فرهنگی، معاون دکتر احمدی‌نژاد در شهرداری تهران و قبل از آن مدیر رادیوتهران و رادیو پیام بوده‌ام و قبل از آن نیز مدیر کل اجتماعی وزارت کشور بوده‌ام و قبل از آن سوابق دندان‌گیری ندارم و بچه بوده‌ام. مجری مجددا از مشایی سؤال کرد: پس چه زمانی در وزارت اطلاعات بودید؟

اسفندیار رحیم‌مشایی، مسئول دفتر ریاست جمهوری که در برنامه صبحگاهی شبکه دوم سیما حضور یافته بود، مدعی شد پیش از دکتر احمدی‌نژاد یا مجوز حضور مقامات ایران را در مجامعی مثل سازمان ملل نمی‌دادند، یا نمی‌توانستیم حرف واقعی خود را بزنیم.



شهید رجایی در سازمان ملل

به گزارش خبرنگار «آینده»، وی در واکنش به برخی انتقادات و حواشی در خصوص خروج شماری از نمایندگان عالی کشورها از سازمان ملل، هنگام حضور رئیس دولت دهم اظهار داشت: آن گروه‌های روشنفکری که این مسایل را مطرح می‌کنند، توجه ندارند که یک روز ملت ایران راهی به مجامع جهانی نداشت و اگر بود، آنقدر تحت فضای مسلط وقت قرار می‌گرفت که ناگزیر بود سخنان تشریفاتی بیان کند و عبور نماید اما اکنون اگر حرفی می‌زنیم که چند قدرت بزرگ و یا حامیان آنها از صحنه خارج می شوند ، نشان تأثیر ماست. کار ایران به جایی رسیده است که آزادانه امکان حضور در مجامع عمومی جهانی را دارد و قدرتها را نیز منفعل و از صحنه خارج می‌کند .



آیت‌الله خامنه‌ای در سازمان ملل

اظهارات مشایی در حالی است که به غیر از اکبر هاشمی رفسنجانی، رؤسای جمهور دیگر نظیر شهید محمد علی رجایی، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای و حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی در مجمع عمومی سازمان ملل حضور یافته و سخنرانی کرده‌اند و حتی شهید رجایی آثار شکنجه‌های رژیم طاغوت بر پای خود را به حاضران نشان داد.

پس از آن‌که مسئول دفتر احمدی‌نژاد دستاورد 5 سفر احمدی‌نژاد به سازمان ملل را عزت اعلام کرد، خسروی، مجری رنامه با تأیید طعنه‌آمیز سخنان مشایی گفت: قطعاً همان عزت بسیار مهم است و البته مسایلی مثل اشتغال و بنگاه‌های زودبازده و.. هم در پرتو همین دستاورد بزرگ تأمین می‌شود.



حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی در سازمان ملل


مجری روز از نو با اشاره به پخش مصاحبه لری کینگ، مجری یهودی شبکه‌ C.N.N با احمدی‌نژاد از سیما گفت: سؤال ما این است که چرا ما نمی‌توانیم مثل لری کینگ که البته پایش را روی پا انداخته بود و رفتار و سکناتی در شأن یک پرزیدنت با اقای احمدی‌نژاد نداشت، با ایشان داشته باشیم و سؤالات خودمان را البته با ادب و احترام شفاف از ایشان بپرسیم؟

مشایی با اشاره به مصاحبه مذکور اظهار داشت: البته لری کینگ هم آزاد نیست. بلکه کلی روی آن مصاحبه کار ‌کردند و آن را قیچی کردند و داخلش تبلیغات گذاشتند.

وی با اشاره به رویکرد احمدی‌نژاد درباره رسانه‌ها اظهار داشت: در زمان دولت‌های آقایان هاشمی و خاتمی اکثر روزنامه‌ها دولتی بودند، نه رسماً، ولی در خط دولت بودند، ولی الان هم صداوسیما از نگاه ما تاحدی منتقد دولت آقای احمدی‌نژاد است و هم اکثر روزنامه‌ها.

مشایی در پاسخ به مجری که علت تأخیر در معرفی سه وزیر باقی‌مانده را جویا شد، عملکرد احمدی‌نژاد را به خودش تشبیه کرد و گفت: اسامی از 4، 5 روز قبل مشخص بود، آقای احمدی‌نژاد عصر روز آخر آن‌ها را به مجلس معرفی کرد. من هم که همیشه شاگرد ممتاز بودم، خیلی زود برگه امتحان را تحویل می‌دادم و گاهی یک مثبت و منفی اشتباه می‌شد و این از جهل من نبود.

مجری در واکنش گفت: مطمئنید همیشه ممتاز بوده‌اید؟ الان سایت‌ها می‌نویسند و خواستار مدرکش می‌شوند که مشایی گفت: کارنامه‌هایم موجود است.





مشایی در ابتدای برنامه در پاسخ به سوالی درباره افزایش اختیارات وی به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور در سرپرستی نهاد ریاست‌جمهوری، به صورت تلویحی از احتمال حذف معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری و تفویض وظایف آن به خود خبر داد و تأکید کرد که در حال حاضر، هر دو پست معاونت اجرایی رئیس جمهور و ریاست سازمان تربیت بدنی بر عهده علی سعیدلو می‌باشد.

مشایی همچنی در پاسخ به سؤالی درباره سوابق خود گفت: قبل از ریاست سازمان میراث فرهنگی، معاون دکتر احمدی‌نژاد در شهرداری تهران و قبل از آن مدیر شبکه رادیویی تهران و شبکه رادیویی پیام بوده‌ام و قبل از آن نیز مدیر کل اجتماعی وزارت کشور بوده‌ام و قبل از آن سوابق دندان‌گیری ندارم و بچه بوده‌ام.

مجری مجددا از مشایی سؤال کرد پس چه زمانی در وزارت اطلاعات بودید؟ که مشایی در پاسخ گفت: از وقتی دانش‌آموز بودم کار فرهنگی می‌کردم و در مدرسه به بچه‌ها درس می‌دادم. با تشکیل سپاه در این نهاد نیز کار فرهنگی کردم و سپس به غرب کشور رفتم و در آن‌جا نیز کار فرهنگی کردم و سپس به وزارت اطلاعات رفتم و مدت کوتاهی در وزارت اطلاعات هم بودم و کار فرهنگی کردم.

گفتنی است سوابق مشایی در وزارت اطلاعات بیش از 8 سال یعنی از سال 1364 تا 1372 گزارش شده است.


منبع با تصویر: http://www.ayandenews.com/news/13815/

:: چت روم اختصاصی دختران ایرونی :: یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:13 http://www.mihanchat.com

سلام دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد