رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس تبلیغات اسلامی رامسر: طرح اوقات فراغت جوانان را باید با آمو


رئیس تبلیغات اسلامی رامسر:
طرح اوقات فراغت جوانان را باید با آموزه‌های دینی آشنا کند‌
ادامه مطلب
نظرات 5 + ارسال نظر
روابط عمومی روزنه پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:21

تئاتر "سایه های غربت" بابک شمس در مراحل پایانی تمرینات است
تئاتر "سایه های غربت" کاری از گروه هنری روزنه تحت نظارت واحد هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر به نویسندگی و کارگردانی بابک شمس ناتری هنرمند تئاتر مازندران در مراحل پایانی تمرینات است. نمایشنامه سایه های غربت که در مسابقات نمایشنامه نویسی جشنواره پژوهش هنر و ادبیات دینی دانشجویان سراسر کشور مقام سوم را کسب نمود با هنرنمایی جمعی از هنرمندان تئاتر منطقه برای حضور در جشنواره تئاتر ایثار مهیای حضور می شود.
"سایه های غربت" حکایت زندگی جانبازی شیمیایی و ویلچری به نام عباس است که با خواهرش زندگی می کند و علیرغم اینکه قبل از جانبازی یک قهرمان بین المللی بود اما در حال حاضر در جامعه حاضر نمی شود و آنچنان هم مورد توجه نیست. عموعیسی پدر شهید و عموی عباس است که معولا به امورات شخصی وی رسیدگی می کند. عباس طی درد دلی واقعیتی را برای عمو عیسی مطرح می کند و می گوید . . .
مهدی روحی، غلامرضا مسکین فام، مهناز ولی پور و حمیدرضا مسکین فام بازیگرانی این تئاتر هستند که بناست مردادماه و به مناسبت روز جانباز در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر به روی صحنه برود.
بابک شمس ناتری هنرمند تئاتر مازندرانی با اشاره به اینکه "سایه های غربت" در نوشهر در مراحل پایانی تمرینات است در گفتگو با خبرنگار افزود: تئاتر سایه های غربت با مضمون دفاع مقدس به منظور حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید و تحکیم اراده دفاع در بین نسل امروز به روی صحنه می رود. سعی نمودم از شعارزدگی در این اثر پرهیز نمایم و همواره خودم را مدیون انسانهایی می دانم که در جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس نقش آفرینی نمودند.
شمس ناتری تصریح نمود: طی یکسال گذشته نمایشنامه های " زیر خاکی" و "خالق هستی" را نوشته ام که بنا است در مسابقات نمایشنامه نویسی کشوری شرکت نمایم، پرداختن به دفاع مقدس و یادآوری آن حماسه سازی ها وظیفه همه ماست و تئاتر عرصه ای است که می توان با آن واقعیت ها را به روی صحنه آورد و با ساده ترین زبان بیان نمود. متاسفانه برخی از هنرمندان حتی حاضر نیستند آثاری هنری با رویکرد مذهبی، دینی، دفاع مقدس و . . . خلق کرده و یا در آن همکاری کنند که این خود یک درد است.
وی گفت: امروز هنرمندان تئاتر نیازمند توجهات بیشتری هستند و مسوولین شهرستانی باید برای اعتلای این هنر که تاثیر گذاری ارزشمندی را در فرهنگ و مردم جامعه دارد همدل و یک صدا شوند تا چراغ تئاتر همواره روشن و سالنهای تئاتر مملو از علاقه مندان شود، متاسفانه برخی از ارگانها برای تئاتر و هنرمندان این رشته هیچ حمایتی قایل نیستند و اغلب تئاتریها کارهای خود را با هزینه های شخصی به روی صحنه می برند.
نویسنده و کارگردان "سایه های غربت" در پایان بیان داشت: جمعی از هنرمندان منتخب شهرستانهای نوشهر و چالوس در این کار همراه و همیارم هستند و در صورت دریافت تاییدیه و مجوز از شورای نظارت بر تئاتر نوشهر ابتدای مردادماه این کار برای تماشای علاقه مندان تئاتر به روی صحنه می رود.
این هنرمند تئاتر مازندرانی در پایان با اشاره با فرمایش مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان مبنی بر توجه به هنر اظهار نمود: بارها در سخنرانیهای ایشان شنیده ام که از هنر با جایگاهی رفیع فرمایش می کردند. جمله ای را از مقام معظم رهبری به یاد دارم که می فرمایند" دشمنی با هنر دشمنی با خورشید است" . از مسوولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای نوشهر چالوس سپاسگذارم و از دیگر مسوولین ادارات شهرستانهای نوشهر چالوس تقاضامندم که از هنرمندان و هنر تئاتر حمایت نمایند. تئاتر این 2 شهرستان دارای پیشنیه ارزشمندی است که شایسته است برای اعتلای آن همه در راستای قانون و با تخصیص بخشی از اعتبارات فرهنگی صحنه تئاتر که قداست بالایی دارد را بیش از گذشته پر رونق نمایند.

خبر سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:32

اولین تحلیل عباس عبدی بعد از انتخابات:نگاهی ابتدایی به وضع موجود
حتماً بسیاری از دوستان انتظار داشته‌اند که در جریان رویدادهای اخیر تحلیل خود را تقدیم کنم، بویژه آنکه در اکثرا وضعیت خلاء تحلیلی هم قرار داریم و طبعاً برآوردن این انتظار منطقی است و تأخیر در آن نیز با سوالات و ابهامات مواجه خواهد شد، از این رو وظیفه خود می‌دانم که برخی نکات مقدماتی را ارایه کنم تا قدری از این انتظار برآورده شود.

1ـ پس از مناظره دوم میان آقای موسوی و احمدی‌نژاد، برای سخنرانی عازم کردستان و آذربایجان غربی شدم. در آنجا به این نکته اشاره می‌کردم که نظام «جمهوری اسلامی» پس از این مناظره با پیش از آن دچار یک تغییر اساسی شده است و تشابه لفظی نمی‌تواند ما را از واقعیت ماجرای این تحول غافل کند. نامه چند روز بعد آقای هاشمی و سپس رویدادهای روز 22 خرداد و بالاخره اتفاقات بعد از آن، تماماً پس‌لرزه‌های آن زلزله بودند. و هنوز هم معتقدم که اساس این اتفاقات برمبنای آن مناظره رخ داد، هرچند ممکن است از نظر عده‌ای اتفاقات بعدی اهمیت بیشتر از آن مناظره داشته باشد.

اجازه دهید موردی را در تایید این برداشتم ارائه کنم. در حال حاضر بخش مهمی از روحانیت سنتی در قم و سایر مناطق نسبت به جریان موجود مسأله‌دار هستند، ممکن است عده‌ای تصور کنند که این اتفاق نزد روحانیون قم به دلیل مسایلی است که در روز رأی‌گیری و شمارش آنچنانی آرا رخ داده است، اما به نظر من این مسأله‌دار شدن ریشه در آن مناظره دارد و در همان سخنرانی‌های خود در کردستان هم به این نکته اشاره می‌کردم که موضع قم نسبت به حکومت پس و پیش از این مناظره متفاوت خواهد بود. پس ازاین مناظره داعیه‌های مرسوم طرفداران حکومت به کلی نقش بر آب خواهد شد و به نوعی تقدس‌زدایی از آن صورت گرفت، و از عجایب روزگار این است که این کار به دست کسانی صورت گرفت که بیش از هر گروه دیگر در صدد پوشاندن لباس قدسیت و تقوا بر پیکر ناراست و ناساز سیاست هستند.

اولین تأثیر این مناظره این بود که جریان اختلافدرسطوح بالا از اتاق‌های در بسته به عرصه افکار عمومی کشیده شد، و آقای هاشمی هم برای حل مسایل مورد نظر خود و بجای لابی‌های پشت پرده موضوع را به افکار عمومی کشاند و آن هم با چنان لحن و ادبیاتی!

2ـ کسانی که مطالب 8 ماه گذشته مرا پیگیری کرده‌اند، به خوبی می‌دانند که هیچگاه و حتی به مقدار اندکی، معتقد نبوده‌ام که از صندوق آرا کسی غیر از نامزد موجود بیرون آید، و همیشه هم دلیل مشارکت انتخاباتی خود را موضوعی غیر از این هدف را عنوان می‌کردم و یکی از دلایل مخالفتم با حضور آقای خاتمی هم همین نکته بود. در جمله اول من که کسی غیر از رییس دولت فعلی از صندوق بیرون نمی‌آید، ایهامی وجود دارد، بدین معنا که آیا حقیقتاً وی رأی خواهد آورد یا با کمک نیروهای غیبی چنین خواهد شد؟ و اگر مورد دوم است، پس چرا باید در انتخابات شرکت می‌کردم؟ تصور می‌کنم که در این زمینه الآن نمی‌توانم چیزی بنویسم که کاملاً شفاف و قانع‌کننده باشد، اما اجمالاً عرض کنم که اتفاقی که در 22 خرداد رخ داد، برای پیروز معرفی کردن احمدی‌نژاد نبود، برای این کار نیازمند چنین اتفاقاتی نبودیم، از این رو هدف آن بسیار فراتر از اعلان پیروزی یکی از نامزدها بود، گرچه انتظار چنین واکنشی را هم از سوی مردم و نامزدها نداشتند. تحلیل علمی و چرایی این رخداد و نیز نقد نحوه ورود به انتخابات از سوی برخی از دوستان، در شرایط حاضر امکان‌پذیر و اخلاقی نیست. قسمت اول امکان‌پذیر نیست، به دلیل وجود فضای انسدادی شدید، و قسمت دوم هم به دلیل اولویت داشتن مسایل دیگر و زندان بودن بسیاری از دوستان.

3ـ روزهای اخیر اتفاقاتی رخ داده است، توپ بازی بارها از زمین یک طرف به زمین طرف مقابل رفته است، در حال حاضر هم حتی مهم نیست که توپ در کدام زمین است، حکومت یا مردم و منتقدین؟ زیرا این توپ ثبات ندارد و بستگی به این دارد که طرفین چگونه بازی کنند. در این میان یک نکته کلیدی است و آن داشتن امید و پرهیز از یأس و ناامیدی است، اگرچه باید اقرار کنم که برای اولین بار در زندگی سیاسی‌ام، در سه هفته اخیر در مقاطعی حس ناامیدی و یأس بر حس امید من غلبه کرد، اما این مقاطع گذرا بود و مجدداً توازن به نفع امید شد. در چشم‌انداز اتفاقات اخیر نقاط روشن و امیدوارکننده بسیاری دیده می‌شود، همچنان که از نقاط تاریک و ناامیدکننده نیز نباید غافل بود.

4ـ در سطح تحلیل راهبردی چه می‌توان گفت؟ صادقانه بگویم که وضعیت عرصه سیاست در ایران دچار تحولات و تغییرات مهمی شده است، لذا در ارایه تحلیل جدید باید قدری تأمل و صبر کرد تحلیل راهبردی خم رنگرزی نیست که فوری ارائه شود. قبلاً گفته بودم که به دلیل وجود سه رانت، توازن قوای لازم میان قدرت و مردم برای تغییرات اصلاح‌طلبانه در قدرت وجود ندارد. رانت نفت و رانت سیاست خارجی و منطقه‌ای و رانت بی‌کفایتی اصلاح طلبان، سه منشاء رانتی است که توازن قوا میان مردم و اصلاح‌طلبان را با قدرت از میان برده است، در اتفاقات اخیر کماکان دو رانت اول وجود دارد، و قدرت موجود از آن منتفع می‌شود، اما این امید وجود دارد که سرچشمه رانت سوم برای همیشه خشک شده باشد و این همان نقطه امیدی است که دیده می‌شود. اما در نهایت و تا هنگامی که سررسید دو رانت دیگر نرسد، نباید امیدی به تغییرات موثر داشت.

در تحلیل‌های پیشین خود همچنین به بروز شکاف در ساخت قدرت به عنوان لازمه اصلاحات اشاره کرده بودم که این نکته نیز به تعبیری رخ داده است. اگر چه امید به سررسید دو رانت مذکور وجود دارد، اما در این میان تنها نگرانی این است که قاعده و زمین بازی سیاسی به نحوی دستخوش تغییر شود که امکان پیشبرد یک فرآیند اصلاح‌طلبانه را منتفی کند و این خطری است که جامعه ایران را تهدید می‌کند و ما نباید هیزم‌بیار آتش چنین معرکه‌ای باشیم.

5ـ قبلاً قول داده بودم که درباره انتخابات و اقداماتی که در طی آن انجام دادم گزارشی را تقدیم کنم، حتماً قبول می‌کنید که با رویدادهای اخیر، چنین کاری نه در اولویت است و نه حتی مفید؛ و ممکن است مسایلی را دامن بزند که به نفع فضای کنونی نیست، لذا این کار را به زمانی دیگر موکول می‌کنم.

همچنین ارایه تحلیلی جامع‌تر، نیازمند گذشت زمان، و نیز بحث و گفتگوی بیشتر است، در حال حاضر به همین مقدار بسنده کنیم و تمام کوشش خود را به آزادی افراد بازداشتی (که به نظر من این بازداشتها عموما ربطی به وقایع اخیر ندارد و بهترین دلیل این ادعا هم وجود آقای دکتر حجاریان در زندان است) و نیز ارایه تصویری دقیق‌تر از خواست‌ها و مطالبات مرحله‌ای مردم معطوف کنیم. صادقانه اقرار می کنم که برای اولین بار وضعیتی پیدا کرده‌ام که برای نوشتن قادر نیستم تمام آن چیزی را که در ذهن دارم بدون سانسوری که مخل مضمون باشد بیان کنم و طبعا دوستان خواننده با کوشش خود این نقیصه را تا حدی جبران خواهند کرد.

منبع: سایت رسمی عباس عبدی(آینده)

دیدبان خبری دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:30 http://http://ahmad8888.blogfa.com

سلام من با موضوع
لیست کشورهایی که به احمدی‌نژاد تبریک گفتند بروزم

tgc یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:45

آیا شما هم دوست دارید میلیونر شوید و در سواحل زیبا خانه داشته باشید؟
مگر شما درآمد میلیونی در یک ماه را دوست ندارید؟
مگر شما آینده ای تضمین شده از لحاظ مالی نمی خواهید؟
مگر شما دنبال درآمد مادام العمر نیستید؟
مگر شما دنبال یک کار کم زحمت و پر در آمد نیستید؟
مگر شما دوست ندارید که به آرزوهایتان تحقق بخشید؟
ما تمام اینها را به شما یکجا هدیه خواهیم داد
راز بزرگ میلیونر شدن را از ما بخواهید
برای پی بردن به این راز بزرگ باید عضو سایت زیر شوید
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
لینک عضویت سریع
http://www.oxinads.com/?a=22810

به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 میلیون تومان درامد کسب نماید50 میلیون تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 میلیون تومان دریافت می نماید.این فرصت طلایی را از دست ندهید
فقط تا پایان تیر فرصت دارید

شادباش نامه یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:22

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد