رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ساخت فیلم «نویسنده» در رامسر

ساخت فیلم «نویسنده» در رامسر 
------ 

خبرگزاری فارس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «نویسنده» به کارگردانی نادر طریقت در خانه‌ای واقع در قیطریه ادامه دارد و فیلمی متفاوت از سی‌سال بازیگری حبیب اسماعیلی است.

«نادر طریقت» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: حدود 20 درصد از کار پیش رفته است و اکنون در خانه‌ای واقع در خیابان فرمانیه مشغول فیلمبرداری هستیم.
وی ادامه داد: پس از فیلمبرداری لوکیشن‌هایی چون مدرسه، دادسرا، کلانتری، انتشارات به شمال کشور می‌رویم و فیلمبرداری کار در تنکابن، شهسوار و رامسر انجام خواهد شد.
وی به بازی متفاوت حبیب اسماعیلی در این فیلم اشاره کرد و گفت: آقای اسماعیلی در این فیلم در تیپ و شخصیتی کاملا متفاوت، ایفای نقش می‌کنند که در سی سال بازیگری ایشان بسیار متفاوت است، همینطور خانم لادن طباطبایی نیز در جوانی و پیری به تصویر کشیده می‌شوند.
این کارگردان سینما به فارس گفت: 21 بهمن ماه، فیلمبرداری ما با حضور عزت‌الله انتظامی پیشکسوت سینما و حرمت به بزرگان و پیشکسوتان اهل سینما آغاز شد.
در این پروژه سینمایی مهناز افشار، پژمان بازغی، پوریا پورسرخ، لادن طباطبایی، حبیب اسماعیلی، شبنم قلی‌خانی، داریوش اسد‌زاده، شمسی فضل‌الهی، فریده دریامجد، غزاله جزایری ایفای نقش می‌کنند.
نویسنده که مضمونی اجتماعی و روانکاوانه دارد درباره مشکلات و اتفاقات شخصی زندگی یک نویسنده است.
دیگر عوامل سازنده این فیلم عبارتند از نویسنده: هستی طریقت، کارگردان: نادر طریقت، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست، صدابردار: اسحاق خانزادی، مشاور کارگردان: تهمینه میلانی، مدیر هنری: مجید میرفخرایی، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، طراح گریم: سودابه خسروی، عکاس: بهروز صادقی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مسعود حقی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد