رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

افتتاح 251 طرح مخابراتی در مازندران با پیام آیت‌الله جوادی آملی

<>

افتتاح 251 طرح مخابراتی در مازندران با پیام آیت‌الله جوادی آملی


شمال نیوز: همزمان با فرا رسیدن سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 251 طرح مخابراتی به صورت همزمان در مرکز مخابراتی طالب آملی شهرستان آمل با پیام آیت‌الله جوادی آملی افتتاح شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ظهر امروز این طرح‌ها شامل واگذاری بیش از 37 هزار و 792 تلفن ثابت، 75 مرکز دیتا، 9 سایت بی.تی. اس تلفن همراه، 17 طرح تلفن همگانی، 12 طرح مرکز دانشگاهی و افتتاح ساختمان فنی و اداری در رامسر است که برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از 281 میلیارد ریال هزینه شده است.
آیت‌الله جوادی آملی در پیام مستقیم تلفنی به مراسم افتتاح این طرح‌ها در شهرستان آمل با بیان اینکه امروز مردم نظام جمهوری اسلامی شایستگی برخورداری از خدمات مطلوب و برتر را دارند، گفت: در سال نوآوری و شکوفایی خدمت به مردم ولایت‌مدار یک ارزش است.
وی در بخش دیگری از پیام خود به واقعه تاریخی ششم بهمن سال 60 اشاره و خاطرنشان کرد: این حادثه نقطه درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی‌ست و ملت ایران این فداکاری مردم آمل را هیچ گاه فراموش نمی‌کند.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه هم‌اکنون 1 میلیون و 833 هزار تلفن ثابت و 1 میلیون و 200 هزار تلفن همراه در مازندران وجود دارد، این تعداد را با 45 درصد ضریب نفوذ بالاترین میزان ضریب نفوذ تلفن در کشور دانست.
حسن‌جان عباس‌ پور قمی با تاکید بر این نکته که هم‌اکنون واگذاری تلفن‌های ثابت شهری و روستایی در مازندران به روز شده است، افزود: شرکت مخابرات مازندران در ابتکاری جدید تمامی تلفن‌های ثابت شهری، روستایی و تلفن همراه را به سامانه نمایش شماره مجهز کرده است.
وی به وجود زیرساخت‌هایی نظیر فیبر نوری که عاملی برای ایجاد دولت الکترونیک می‌شود، اشاره کرد و افزود: در این راستا شرکت مخابرات مازندران همه زیرساخت‌ها را فراهم کرده است.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار مازندران نیز در این مراسم با اشاره به یاد و نام 40 شهید واقعه شش بهمن سال 1360 آمل گفت: امروز تهدید‌های دشمنان از حالت سخت‌افزاری به نرم‌افزاری تبدیل شده است.
جواد قناعت با بیان اینکه دشمنان با استفاده از غول‌های رسانه‌ای در صدد ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی و به ویژه دولت اصولگرا هستند، اظهار داشت: ستاد سیمرغ با هدف اطلاع‌رسانی از پیشرفت‌های 30 ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه ‌عده‌ کمی از دشمنان داخلی خواسته و یا ناخواسته تهدید دشمنان خارجی مبنی بر ناکارآمدی نظام را دامن می‌زنند، اظهار داشت: ستاد سیمرغ با انعکاس پیشرفت‌های طرح‌های عمرانی و دیگر خدمات دولت پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به این دسته از افراد خودفروخته و دشمنان می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد