رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسئول جهاد دانشگاهی غرب مازندران:

مسئول جهاد دانشگاهی غرب مازندران:
جذب نخبگان علمی از اولویت‌های جهاد دانشگاهی‌ است 
*************************

خبرگزاری فارس: مسئول جهاد دانشگاهی غرب مازندران گفت: از اولویت‌های جهاد دانشگاهی غرب مازندران جذب و شناسایی نخبگان علمی است.

علی‌اصغر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار فارس در نوشهر افزود: در این مسیر از آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کمک گرفته می‌شود تا از این نخبگان در فعالیت‌های پژوهشی استفاده شود.
وی اظهار داشت: جهاد دانشگاهی غرب مازندران حدود یک ماه و نیم است که با هدف ارتقای خدمات علمی و آموزشی آغاز به کار کرده است‌.
وی ادامه داد: با توجه به وجود استعدادهای فراوان در غرب مازندران این جهاد به ایجاد شعبه‌ای در غرب مازندران مبادرت ورزید که لازم است از زحمات و همکاری‌های فرماندار نوشهر برای ایجاد آن تقدیر شود.
ابراهیمی خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر برای شرکت آب و فاضلاب و امور مالیاتی نور تا رامسر کلاس‌های آموزشی برگزار شده است.
وی بیان داشت: از آنجایی که هدف جهاد دانشگاهی تبدیل شدن به قطب علمی کشور است، در این راه سه وظیفه بر آن نهاده شده است.
ابراهیمی با اشاره به وظایف جهاد دانشگاهی تصریح کرد: آموزش‌های کوتاه مدت کارکنان ادارات و سایر اقشار مردم، فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی و فعالیت‌های فرهنگی در راستای وظایف جهاد دانشگاهی به حساب می‌آید.
مسئول جهاد دانشگاهی غرب مازندران از پنج هکتار جنگل نیرنگ به عنوان جنگل تحقیقاتی گیاهان دارویی یاد کرد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی ICDL ،IT و گیاهان دارویی و زبان از جمله برنامه‌ریزی‌های این جهاد در غرب مازندران است.
وی با اشاره به اینکه استقبال مسئولان و کارکنان دولت و سایر اقشار در این منطقه خوب بوده است، یادآور شد: سعی می‌شود در کنار مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها و تعامل و همکاری این مراکز و جهاد با استفاده از نیروهای تحصیلکرده نسبت به تحقیقات و پژوهش‌های علمی اقدام شود.
جهاد دانشگاهی غرب مازندران کمتر از دو ماه است که فعالیت خود را در غرب مازندران آغاز کرده ‌و دفتر آن مستقر در فرمانداری نوشهر است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد