رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مردان ستاد های انتخاباتی کاندیداهای دوره نهم ریاست جمهوری

مردان ستاد های انتخاباتی کاندیداهای دوره نهم ریاست جمهوری 

 ستاد دکتر احمدی نژاد را که ابتدا عنوان ستادهای مردمی دعوت از کاندیداتوری دکتر احمدی نژاد نام داشت، اعضای موثر جمعیت ایثارگران پایه گذاری کردند که ازجمله آنها علی دارابی، عباس درویش توانگر ، علی یوسف پور ، ابوالحسن فقیه و علی ذبیحی بودند ولی با تغییر نظر جمعیت ایثارگران، علی یوسف پور به حامیان لاریجانی پیوست و ستاد احمدی نژاد را ترک کرد وی هم اکنون معاون پارلمانی وزیر نیرو و رییس هییت مدیره شرکت شستا بزرگترین شرکت سرمایه گذاری و اقتصادی کشور است.

به گزارش بازتاب آنلاین ستادهای تبلیغاتی نامزدها در همه انتخابات از جمله انتخابات ریاست جمهوری دارای یک هدف خاص و کارکرد موقت هستند که پس از پایان انتخابات، فلسفه وجودی خود را از دست داده و منحل می شوند. این نوع ستادهای موقت از ویژگی انتخابات کشورهایی است که در آن احزاب گروهی و سازمانهای مدنی قدرتمند و با نفوذ وجود ندارند، لذا ترکیب نیروی انسانی این ستادها، ناهمگون و متشکل از کسانی است که با انگیزه های شخصی مادی و یا معنوی دور یکدیگر جمع شده و کمک می کنند تا یک نفر را به قدرت برسانند. حال اگر آنها در رسیدن به این هدف موفق شوند می توانند در بخشی از پست های قدرت جایگزین شده و به حیات سیاسی اجتماعی و اقتصادی خود در مرحله بالاتری ادامه دهند و اگر موفق به کسب قدرت سیاسی نشوند ادامه مطلب

نظرات 1 + ارسال نظر
شیما پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:44 http://www.glseek.com/meta_search_box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.و می توانید کد آنرا در قسمت "ویرایش قالب" وبلاگ خود قرار دهید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد