رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

‌دهه دوم و سوم محرم؛یادواره شهدای رامسر برگزار می‌شود

 

 

   

‌دهه دوم و سوم محرم؛ 
یادواره شهدای رامسر برگزار می‌شود 

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران رامسر گفت: به همت هیئت رزمندگان اسلام‌ شهرستان رامسر، یادواره شهدای این شهرستان در دهه دوم و سوم محرم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، حجت‌الاسلام غلام‌حسن تسخیری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادوراه شهدای رامسر هدف از برگزاری این یادواره را تطبیق قیام رزمندگان دوران دفاع مقدس با دوران عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) دانست.
وی افزود: در این راستا علاوه بر تطبیق قیام عاشورا با دفاع مقدس می‌توان رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس را بیان کنیم.
تسخیری به استناد سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند؛ امروز یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و همچنین سخن امام راحل که فرمود؛ این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، اظهار داشت: ما با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تفکر شهید و شهادت می‌توانیم فرهنگ ناب و اصیل نبوی را در جامعه زنده نگه داریم و باید این رشادت‌ها و ایثار‌گری‌ها را برای جوانان به تصویر بکشیم.
وی گفت: در این ایام پنج یادواره شهدا با همکاری هیئت امنا، پایگاه مقاومت بسیج و شوراهای روستا در مساجد توساسان، رمک، آقاپلاسید، نیاسته و آقا میر ملک را در دهه دوم و سوم محرم همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد