رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

به کارگردانی شاهد احمدلو؛ «راضیه برومند» به «ماه عسل» پیوست

  

به کارگردانی شاهد احمدلو؛ 
«راضیه برومند» در رامسر به «ماه عسل» پیوست 

خبرگزاری فارس: «راضیه برومند» به جمع بازیگران «ماه عسل» به کارگردانی «شاهد احمدلو» پیوست.

 

مجید اوجی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «ماه عسل» با بیان این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: این سریال در حال حاضر در خیابان دیباجی پی‌گیری می‌شود و «راضیه برومند» جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران پیوسته است.
وی افزود: تصویربرداری در تهران تا حدود دو هفته دیگر در تهران ادامه دارد و پس از آن گروه راهی رامسر می‌شوند تا بخشی از کار و حدود نیمی از آن نیز در شمال کشور تصویربرداری شود.
بنابر این گزارش، داستان «ماه عسل» را «فلورا سام» نوشته است و بازیگرانی نظیر سعید پورصمیمی، محمد مطیع، پروانه معصومی، افسر اسدی، امیرحسین صدیق، یوسف تیموری، سحر ولدبیگی، کمند امیر سلیمانی، فلورا سام، نفیسه روشن، لیلا بلوکات، علیرضا اشکان و شاهرخ استخری در آن ایفای نقش می‌کنند.
«ماه عسل» در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز از شبکه دو سیما ساخته می‌شود و در خلاصه قصه آن آمده است: امیر و شیرین قصد ازدواج دارند اما در راه ازدواج آنها موانعی وجود دارد و برای آنها لحظه‌های تلخ و شیرینی رقم می‌زند، در این میان...
سایر عوامل مجموعه «ماه عسل» عبارتند از: مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر تصویربرداری: احمد احمدی، صدابردار: هادی افشار، طراح صحنه: پیام سوری، ظراح لباس: رویا ذوالفقاری، گریم: رضا رادمنش، عکس: فریال اوجی و ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد