رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:حکومت‌های عربی مهم‌ترین شریک جنایت غزه هستند

 

 

 

امام جمعه رامسر: 
حکومت‌های عربی مهم‌ترین شریک جنایت غزه هستند 

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: رژیم‌ها و حکومت‌های عربی مهم‌ترین شریک جنایات غزه بوده و باید پاسخگوی این حمایت علنی و یا سکوت معنادار خود باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رامسر افزود: متأسفانه جنایات بی‌رحمانه صهیونیست‌های گرگ‌صفت و خون آشام ادامه دارد و غزه در آتش و دود می‌سوزد و دل‌های همه مردم مسلمان و وجدان‌های بیدار جهانیان داغدار این کشتار بی‌سابقه است.
وی اظهار داشت: در دو هفته گذشته شاهد موج اعتراض‌های کم سابقه جهانی به جنایتکاران و حامیان بین‌المللی آنها و سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشر در کشورهای مختلف بوده‌ایم. این نشان می‌دهد که حساب ملت‌ها را از حساب دولت‌های بی‌خاصیت و وابسته جدا باید کرد و هنوز هم وجدان‌هایی بیدار در دنیا پیدا می‌شود که از هر دین و آیینی به این جنایات اعتراض می‌کنند و از طرف دیگر نشان داد که صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها مانند دولت آمریکا از منفورترین دولت‌ها هستند.
باقرزاده خاطرنشان ساخت: درود و رحمت خدا بر امام راحل ما که سال‌ها قبل فرمود: اگر سران عرب، یک جو غیرت و حمیت اسلامى و عربى داشتند، حاضر به چنین خودفروشى و وطن ‏فروشى نمى‏شدند،‏ به راستی این چنین است، امروز سران خود فروخته عرب اگر ذرّه‌ای غیرت عربی هم داشتند، با رژیم درّنده صهیونیستی همراه نمی‌شدند و شاهد قتل کودکان و زنان و مردان بی‌گناه نمی‌شدند و به معامله با صهیونیست‌ها نمی‌پرداختند.
وی اظهار داشت: ای کاش این کشورها به‌اندازه رئیس جمهور ونزوئلا هوگو چاوز حساسیت نشان می‌دادند که وی سفیر رژیم صهیونیستی را اخراج کرد، ولی اینها حاضر نشدند نمایندگان سیاسی اقتصادی رژیم صهیونیستی را از کشور خود اخراج کنند تا بدین‌وسیله لااقل تظاهر به همدردی با مردم غزّه داشته باشند، واقعا انسان نمی‌داند، اینها برای مردم خود و تاریخ چه عذری خواهند داشت.
امام جمعه رامسر افزود: خوشبختانه مقاومت مبارزان فلسطینی در نبرد زمینی پیروزی‌هایی به‌همراه داشته و شکست‌هایی را به رژیم صهیونیستی چشاند و از طرف دیگر شلیک موشک‌های حماس، شهرهای مختلف صهیونیست‌نشین را در رعب و وحشت فرو برد و شکست‌پذیری آنها را به اثبات رساند و البته همین روحیه مقاومت و ظلم‌ستیزی است که نه فقط رژیم صهیونیستی، بلکه حاکمان بزدل عربی را هم به‌وحشت انداخته است.
وی تصریح کرد: ذکر این نکته هم ضروری است که نقش حاکم مصر در این بین بیشتر است، همانکه امام عزیز (ره) او را هم‌آخور اسرائیل دانست که در راه خدمت به آمریکا و اسرائیل، از هیچ خیانتى به ملت‏هاى خود روى‏ گردان نیست.
امام جمعه رامسر اظهار داشت: آقای حسنی نامبارک، میراث‌خوار همان انور سادات منحوس است که پیمان‌نامه ننگین کمپ دیوید را با رژیم صهیونیستی امضا کرد و الان در آستانه سالروز امضای آن قرارداد ذلت‌بار، حکومت مصر به همدستی با رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزّه می‌پردازد.
وی همچنین از تحرکات سیاسی جمهوری اسلامی ایران و بعضی از دولت‌های اسلامی مانند سوریه در راستای کمک به مردم غزّه تشکر کرد و خواهان استمرار آن شد و گفت: متأسفانه به‌خاطر حمایت دولت‌های زورگو مانند آمریکا و انگلیس که شریک جنایت رژیم صهیونیستی هستند، شورای بی‌خاصیت امنیت نه تنها به تنبیه جنایتکاران نمی‌پردازد که تاکنون حتی یک قطعنامه مناسب هم صادر نکرده است و این در حالی است که پیش از این برای هلاکت چند صهیونیست در عملیات‌های شهادت‌طلبانه مظلومان فلسطینی قطعنامه و بیانیه صادر می‌کردند، اما انگار حدود 800 کشته و بیش از 3 ‌هزار مجروح و هزاران آواره اهل غزه مشمول قانون حقوق بشری نیستند.
امام جمعه رامسر تاکید کرد: البته ملت مظلوم غزه باید بدانند و به‌خوبی می‌دانند که این استقامت آنها، رمز مهم پیروزی است و رژیم صهیونیستی را به ستوه در آورده و حکومت‌های عربی را بیش از پیش رسوا خواهد کرد.
وی در بخشی دیگر از خطبه از تمام هیئت‌هایی که مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی را به‌خوبی برگزار کرده و از آمیختن عزاداری با امور غیرمنطقی خودداری کردند و نیز از زحمات طاقت فرسای نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت هیئت‌های عزاداری تشکر کرد.
باقرزاده در پایان با تسلیت شهادت چهارمین اختر فروزان آسمان امامت و ولایت، امام سجاد (ع) نقش بالای آن حضرت در ابلاغ پیام‌های قیام کربلا را برجسته و ویژه دانست و گفت: بی‌تردید اگر اسارت آن حضرت نبود، شاید امروز کسی از حقایق قیام عاشورا کمتر می‌دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد