رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خبرهای............. واکنش به سخنان فاطمه رجبی

 خبرهای............. 

 

واکنش به سخنان فاطمه رجبی

 

 

خبرنامه امیرکبیر: روز یکشنبه ۳ آذر ۸۷، فاطمه رجبی، همسر سخنگوی دولت توسط بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان جهت سخنرانی پیرامون عدالت محوری و جنبش دانشجویی، به دانشگاه زنجان دعوت شد.

وی سخنان خود را با محوریت عدالت در دولت احمدی نژاد آغاز کرد و در ادامه صحبت های خود به نقد هاشمی رفسنجانی و خانواده اش و همچنین دولتهای قبلی در زمینه ی چپاول بیت المال پرداخت. پس از حدود نیم ساعت سخنرانی، دانشجویان حاضر در سالن از وی خواستند تا پاسخگوی سوالات شفاهی باشد.

نماینده حامیان انجمن اسلامی در سوال خود از وی پرسید "خانم رجبی، زمانی که در دبیرستان مشغول به تدریس بودید، آیا روزی فکر می کردید که همسرتان همزمان ۴ شغل داشته باشد؟ آیا این هدیه دولت مهر ورز به کتاب "احمدی نژاد ، معجزه هزاره سوم" است؟".

نماینده طیف حامیان انجمن اسلامی در ادامه صحبتهای خود گفت: "شما از جنبش دانشجویی انتقاد می کنید که چرا در مقابل بی عدالتی ها، سکوت کردند، آیا نمی دانید که دوستانمان بهرام واحدی، سورنا هاشمی و علیرضا فیروزی، فقط و فقط به خاطر اعتراض به فساد معاون دانشجویی دانشگاه اجازه ورود به دانشگاه را ندارند؟ آیا نمی دانید که چه بر سر دانشجویان منتقد به خاطر اعتراض به سیاست های دولت نهم آوردند؟ آیا نمی دانید چه برخوردی با اعضای کمپین ۱ میلیون امضا صورت گرفت فقط و فقط به خاطر طلب عدالت … ".

به گزارش خبرنامه امیرکبیر، فاطمه رجبی که انتظار مواجه با انتقادات دانشجویان را نداشت در واکنش به سخنان دانشجویان گفت: "کمپین ۱ میلیون امضا وابسته به آمریکاست و همچنین برخوردی با دانشجویان منتقد صورت نگرفته که نمونه اش در دانشگاه امیرکبیر و اعتراض دانشجویان منتقد است."

در هنگامی که فاطمه رجبی این سخنان را می گفت دانشجویان به دلیل اعتراض به دروغ پردازی های وی سالن سخنرانی را ترک نمودند تا تقریبا سالن سخنرانی، خالی از جمعیت شد. در بیرون سالن، دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی، منتظر بیرون آمدن فاطمه رجبی شدند که هنگام خروج وی از سالن، دانشجویان یکصدا با سر دادن شعار یار دبستانی، اعتراض خود را به دروغ پردازی های وی اعلام داشتند.

این سفر فاطمه رجبی که به عنوان سفری تبلیغاتی با نزدیک شدن به انتخابات در نظر گرفته شده بود، با اعتراض دانشجویان زنجان به وی تبدیل به جلسه ای برای آشکار ساختن هر چه بیتشر ماهیت عوام فریب دولت نهم تبدیل شد.  

برای دیدن عکسهای مربوط به این خبر اینجا را کلیک کنید 

از: م-شمسیان 

********************************* 

*********************************

نظرات 2 + ارسال نظر
استاذنا دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:28 http://www.ostazona.blogfa.com

*سلام؛
وبلاکتان را دیدیم. إن‌شاءالله ما و شما و همه‌ی دوستانی که این نظر را می‌خوانند هر روز بهتر از دیروز باشیم و بتوانیم در راه خدمت به مکتب اهل‌بیت قدم برداریم.
در ضمن اگر دلتان خواست و وقت داشتید یک سری هم به وبلاک "استاذنا" بزنید و از نظراتتان ما را بهره‌مند سازید. اگر دیدید که "استاذنا" حرفی برای گفتن دارد و می‌تواند در خدمت به مکتب مفید باشد آن را لینک بدهید. متشکرم.
فعلاً شما می‌توانید در "استاذنا" مطالب ذیل را مشاهده بفرمایید:
1- "جواب به شبهات مطرح شده توسط دکتر یوسف القرضاوی" در هفت جلسه توسط حضرت آیت الله حاج شیخ جواد مروی (حفظه الله تعالی)(حتماً بخوانید.)
2- "اسکاتولوژی یا غایت شناسی در ادیان". که به بحث فرهنگ موعودگرایی در ادیان الهی و غیر الهی می‌پردازد.
3- نکته‌هایی از محضر حضرت استاد
4- بازگشتگان از وهابیت (1- حسن بن فرحان المالکی؛ 2- شیخ عبدالله القصیمی)
5- اثبات وجوب وجود امام معصوم در هر زمان از قرآن کریم
6- مهدویت در قرآن و در صحیحین
7- علت اهمیت دادن شیعه به بحث امامت
8- جواب به یک شبهه در رابطه با غدیر
9- ادله‌ای بر تشیع محمد بن جریر طبری مورخ و مفسر معروف اهل سنت در اواخر عمر
10- لزوم توجه به الغدیر علامه امینی
11- حساسیت برخی از اهل سنت در اخفاء حادثه ی عاشوراء و عدم تحلیل آن برای چیست؟
12- چرا هنوز بعد از گذشت این همه سال بر امام حسین گریه می کنید؟
13- در تربت امام حسین شفاء است یعنی چه؟
14- مانیفست تبیلغ شیعه
15- ...

16- آدرس ما: www.ostazona.blogfa.com

تنهاترین دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:27

سلام

ممنون از اخبارتون جالب بودند به خصوص خبر سخنان خانم فاطمه رجبی همسر جناب آقای الهام " چند شغله" که به قول خودشون فقط از یک جا حقوق می گیرند !!!!!!!!!!!!!!

" ادالت ءدالت عدالت یا ... راستش نمی دونم چه جوری نوشته می شه "



عجب صبری خدا دارد!

اگر من جای او بودم.

همان یک لحظه اول ،

که اول ظلم را میدیدم از مخلوق بی وجدان ،

جهانرا با همه زیبایی و زشتی ،

بروی یکدیگر ،ویرانه میکردم.

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد