رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فیلمبرداری "برخورد خیلی نزدیک" در رامسر به پایان رسید

 

فیلمبرداری "برخورد خیلی نزدیک" در رامسر به پایان رسید 

 

فیلمبرداری نخستین فیلم بلند سینمایی اسماعیل میهن‌دوست روز چهارشنبه 11 دی‌ماه در رامسر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سکانس پایانی فیلم در لوکیشنی در رامسر با بازی آنا نعمتی، حمیدرضا پگاه و لادن مستوفی ضبط شد و در حال حاضر نازنین مفخم مشغول تدوین پروژه است.

میهن‌دوست درباره حضور فیلم در جشنواره گفت: من تمام تلاش خودم را کردم تا نتیجه مطلوب حاصل شود. اما باید مخاطبان درباره "برخورد خیلی نزدیک" قضاوت کنند. ما نمی‌خواهیم فیلم به خاطر رسیدن به جشنواره لطمه بخورد. اگر فیلم تا آن زمان آماده باشد در جشنواره شرکت می‌کنیم. اما شتابزده عمل نمی‌کنیم و کیفیت برایمان در اولویت است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی "برخورد خیلی نزدیک" آمده است: تصادفی در یک بزرگراه رخ می‌دهد که راننده هر خودرو آن یک خانم است. راننده خودرو عقبی در پی مصدومیت شدید به بیمارستان منتقل می‌شود و به کما می‌رود. افسر رسیدگی‌کننده به ماهیت و شکل تصادف شک می‌کند و...

لادن مستوفی، آنا نعمتی، حمیدرضا پگاه، شاهرخ فروتنیان، سروش صحت، رامین راستاد و نرگس صفدریان بازیگران "برخورد خیلی نزدیک" هستند و دیگر عوامل آن عبارتند از محمد خزاعی تهیه‌کننده، فرشاد محمدی فیلمبردار و مهران ملکوتی صدابردار.

این نخستین تجربه کارگردانی میهن‌دوست است که طراح صحنه و لباس: شیوا رشیدیان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیر تولید: مرتضی متولی، دستیار کارگردان: محمد نیاکان، عکاس: نغمه ارجمند و روابط عمومی: مهیار جوادیفر در تولید آن همکاری کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد