رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس کمیته فرهنگی شرکت ملی گاز ایران در رامسر: استفاده از مفاهیم

رئیس کمیته فرهنگی شرکت ملی گاز ایران در رامسر:

استفاده از مفاهیم قرآنی در زندگی اجتماعی و فردی تأثیر بسزایی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فرهنگی شرکت ملی گاز ایران گفت: استفاده از مفاهیم قرآنی برای همه و به خصوص جوانان در زندگی فردی و اجتماعی جوانان تأثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، عبدالحمید شمس عصر امروز در مراسم دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه ویژه فرزندان و کارکنان شرکت ملی گاز ایران با نام بهار در بهار که در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد، افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری این مسابقات انس بیشتر جوانان و نوجوانان با مفاهیم دینی و قرآنی است.
وی در خصوص این دوره از مسابقات اظهار داشت: 151 نفر از برادران در سنین زیر 16 سال و بالای 16 سال در دو رده سنی در رشته‌های حفظ و قرائت، تحقیق و ترتیل، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه حضور دارند.
مشاور عالی معاونت فرهنگی و اجتماعی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان از تمام استانهای کشور به اضافه پالایشگاهها و مناطق عملیات انتقال گاز حضور دارند.
شمس ادامه داد: در این مسابقات داوران درجه یک بین‌المللی از جمله استاد محمد علی اوحدی از پیشکسوتان قرآنی، استاد مصطفی صدرزاده، استاد علی اکبر حنیفی و استاد محمدرضا ابوالقاسمی حضور دارند.
شرکت‌کنندگان این دوره از بین حدود یک هزار و 500 نفر شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی به مرحله سراسری راه یافتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد