رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

معاون توسعه فعالیت‌های اردویی وزارت آموزش و پرورش در رامسر:

معاون دفتر توسعه فعالیت‌های اردویی وزارت آموزش و پرورش در رامسر:

کمتر از 10 درصد انرژی مغز متعلق به شخصیت درونی است

 

خبرگزاری فارس: معاون دفتر توسعه فعالیت‌های اردویی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نامتوازن عمل کردن آموزش و پرورش گفت: بیش از 90 درصد هوش و حافظه صرف آموزش می‌شود و کمتر از 10 درصد انرژی و هزینه‌ها متعلق به ظرفیت هیجانی و شخصیت درونی است.

محمدحسن منصوری در حاشیه برگزاری همایش دبیران انحمن‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر گفت: در حال حاضر برای ایفای نقش مکملی آموزشی و تعلیم و تربیت، هزار و 114 کانون فرهنگی و تربیتی با یک میلیون و 500 هزار عضو ثابت و حدود 3 میلیون نفر به صورت سیار از برنامه‌های تربیتی آموزش و پرورش بهره‌مند می‌شوند.
وی خواستار توجه ویژه در تامین نیروی انسانی، استانداردسازی فضاهای تربیتی و فرهنگی، متناسب سازی ابزار و تجهیزات و همچنین تامین اعتبارات مالی مورد نیاز شد.
منصوری تاکید کرد: بهترین بستر برای رسیدن به موفقیت، افزایش قدرت اعتماد به نفس در جوانان و دانش‌آموزان است.
وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در عصر دانایی و ارتباط، کشوری که جایگاه خود را در جهان پیدا نکند و بر محیط بین‌المللی تاثیرگذار نباشد، چاره‌ای جز میزبانی فرهنگ‌های بیگانگان ندارد.
منصوری گفت: تشکل‌های دانش‌آموزی مانند انجمن‌ها و شوراها بهترین جایگاه برای تربیت دینی و تقویت هویت ملی هستند.
وی افزود: آموزش و پرورش به عنوان مبنای توسعه کشور نیازمند توجه ویژه بر خروجی‌ها آن است و باید این خروجی‌ها مبتنی بر نیازهای جامعه باشد.
منصوری گفت: همه انسا‌ن‌ها از جمله دانش‌آموزان دارای دو ظرفیت هستند که نهادهای اجتماعی، باید بستری فراهم کنند تا از این ظرفیت استفاده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد