رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نخبگان ورزشی رامسر، ورزش را کنار می‌گذارند

*********

**نایب رئیس شورای اسلامی رامسر:

****

نخبگان ورزشی رامسر، ورزش را کنار می‌گذارند

 

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر رامسر با اشاره به وجود قهرمانان متعدد ورزشی در رامسر گفت: قهرمانان زیادی در رشته‌های مختلف در سطح کشور، آسیایی و بین‌المللی در این شهرستان وجود دارند، ولی به دلیل عدم حمایت مالی ورزش را کنار می‌گذارند.

علی امینی‌شاد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر با بیان اینکه توسعه فرهنگی ورزش نیازمند توجه ویژه به تربیت ‌بدنی است، افزود: سازمان تربیت ‌بدنی به عنوان متولی امر ورزش در کشور باید برای سلامت جامعه، پیشرفت و توسعه ورزش هزینه کند و از قهرمانان ورزشی که الگوهای جامعه هستند، حمایت کند.
وی اظهار داشت: سازمان تربیت‌ بدنی هزینه‌ای برای توسعه فرهنگ ورزش در جامعه و حمایت از قهرمانان ورزشی صرف نمی‌کند و باید نگاه مسئولان کشور به خصوص مسئولان این سازمان تغییر کند.
نایب رئیس شورای رامسر اضافه کرد: به غیر از سیستم‌های دولتی باید مدیریت شهری و شورای شهر با فعال کردن کمیسیون ورزشی و اختصاص بودجه بیشتر برای ورزش در تأمین اوقات فراغت افراد جامعه به ویژه جوانان تلاش کنند.
وی ادامه داد: تعلل در تشکیل کمیسیون ورزش در شورای اسلامی، ضربه بزرگی به جمعیت ورزشی وارد می‌آورد.
امینی‌شاد تصریح کرد: همان طوری که دولت برای بهداشت و سلامت جامعه هزینه‌های زیادی پرداخت می‌کند و بودجه‌های خاص اختصاص می‌دهد، باید برای ورزش که تأمین کننده سلامت جامعه است، اعتبارات بیشتری اختصاص دهد و امکانات و اماکن ورزشی را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهد.

***

***

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد