رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استاندار مازندران:از رامسر تا گلوگاه حوزه خدمتی من است،

***

استاندار مازندران:

 ***

از رامسر تا گلوگاه حوزه خدمتی من است

*** 

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با تاکید بر اینکه اعتبارات دولتی جوابگوی تمام نیازهای استان نیست، خواستار مشارکت مردم و بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد کریمی پنج‌شنبه شب در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در روستای تاریخی فرح آباد برگزار شد، اظهار داشت: نباید از دولت نهم انتظار داشته باشیم که از طریق اعتبارات دولتی مشکلات سال‌های گذشته ساری را به یک باره حل کند.
وی با اشاره به اینکه شهر ساری در صورت توجه یک کلان شهر می‌شود، تصریح کرد: آسیب شناسی برای معرفی مقصر توسعه نیافتگی ساری ضرورتی ندراد.
استاندار مازندران تاکید کرد: در بررسی وضعیت ساری به این نتیجه رسیدیم که باید تلاش بیشتری برای توسعه و آبادانی مرکز استان صورت گیرد.
کریمی افزود: بخش بزرگ و مهم‌تر جبران عقب‌ماندگی‌های ساری با حضور مردم و بخش خصوصی در فعالیت‌ها حل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شرایط آهنگ توسعه مرکز استان باید فراهم شود، گفت: ورود سرمایه‌گذار به ساری شرایط آبادانی را نیز فراهم می‌کند.
استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش از ضعف خدمات عمومی در مرکز استان انتقاد کرد و بیان داشت: در نخستین روزهای ورود به استان برای تصدی استانداری مازندران به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری رفتم که به حقیقت انسان سالم در این بیمارستان به دلیل ضعف خدمات دهی و امکانات بیمار می‌شود.
وی تصریح کرد: برای افزایش خدمات عمومی در بخش بهداشت باید امکانات بیمارستان‌های دولتی تقویت شود و همچنین بیمارستان‌های خصوصی نیز مورد حمایت قرار گیرند.
کریمی به اظهاراتش در نخستین جلسه شورای اداری اشاره و تصریح کرد: برخی از مطالب و سخنرانی من در این جلسه تحریف شده است، در این جلسه حرف حقی گفتم و تا پایان روز مدیریتم همین تاکیدات را به مدیران گوشزد خواهم کرد.
کریمی با تاکید بر این نکته که از رامسر تا گلوگاه حوزه خدمتی من است، گفت: سهم بری شهرستان ساری از اعتبارات عمومی باید افزایش یابد.
فرماندار ساری نیز در این جلسه دولت نهم را تلاشگر و شجاع خواند و اظهار داشت: در چشم انداز توسعه مازندران، گردشگری یکی از پایه‌های بزرگ و اساسی توسعه استان است که باید از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده شود.
محسن زارعی از انتخاب 9 منطقه نمونه گردشگری در ساری خبر داد و تصریح کرد: آزاد سازی سواحل، منحصر به فردترین اقدام دولت نهم برای عمومی کردن ثروت ملی در استان بوده است.
وی افزود: تاکنون از 22 کیلومتر سواحل ساری 80 درصد آزاد شده و بقیه در اختیار مراکز انتظامی و امنیتی است که باید برای آنها فکری کرد.
فرماندار ساری تاکید کرد: در حوزه راهسازی برای توسعه زیرساخت‌های بخش گردشگری حدود 5/3 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی در پایان یادآور شد: برای توسعه فرودگاه ساری نیز از ابتدای کار دولت نهم تاکنون 6 میلیارد تومان هزینه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد