رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ستاد سوخت مازندران،

 

در رامسر اعلام شد:

ستاد سوخت مازندران، مشکل سرویس مدارس را بررسی کرد

 

رییس سازمان آموزش و پرورش استان مازندران گفت: با تشکیل ستاد سوخت در استانداری و فرمانداریها، مشکل سرویس مدارس بررسی شد.

"عبدالوحید فیاضی" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در رامسر افزود: با تلاش این ستاد، آمار خودروهای فعال در این بخش گرفته شده و برای ساماندهی سرویس مدارس مشکلی وجود ندارد.

وی همچنین تصریح کرد: با تشکیل ستاد پروژه مهر در سازمان و ‪ ۳۲‬شهرستان و منطقه این استان همه مدارس این استان برای ورود دانش‌آموزان مقاطع مختلف در سال تحصیلی جدید آماده شده است.

این ستاد به بازسازی مدارس و فضاهای آموزشی، تکیمل طرحها، تحهیز امکانات مختلف اداری و آموزشی در این استان فعالیت دارند.

رییس سازمان آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: بیش از ‪ ۵۶۰‬هزار دانش‌آموز مازندران در بیش از شش هزار مدرسه، سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کردند.

فیاضی با بیان این که در سال جاری سه الی چهار هزار نفر از این سازمان بازنشسته می‌شوند، اضافه کرد : با توجه به این مهم ، آموزش و پرورش این استان با کمبود نیروی انسانی مواجه است.

وی یادآور شد: بر اساس قانون باید ‪ ۵۰‬درصد نیرو وارد این سازمان شوند اما هنوز نسبت به جذب ‪ ۱۰‬درصد نیروهای بازنشسته موفق نشده‌ایم.

رییس سازمان آموزش و پرورش استان مازندران گفت: در مازندران در صورت اخذ مجوز استخدام، حدود ‪ ۷۰۰‬نفر آن هم از بین نیروهای تربیت معلم، تعهد دبیری و سهمیه مربی و پرورشی و حق‌التدریس جذب می‌شوند.

وی پراکندگی شدید روستاها، کمی جمعیت بویژه در مناطق محروم را از دیگر مشکلات برشمرد و تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم در هیچ جای این استان مردم از تحصیل بی‌بهره شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد