رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

با محور اتحاد ملی و اسلامی در مازندران

برگزاری جشنواره فرهنگی ـ هنری مجسمه‌‌های شنی با محور اتحاد ملی و اسلامی در مازندران

 

گروه فرهنگ و هنر: هنرمندان مجسمه‌ساز امسال در سه موضوع اتحاد ملی و انسجام اسلامی، دفاع مقدس و بخش آزاد به ارائه فعالیت‌های خود می‌پردازند.

«محمد‌اسماعیل امامزاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، در‌باره جشنواره مجسمه‌های شنی اظهار کرد: برگزاری جشنواره تولید مجسمه‌های شنی در سواحل این استان از ابتکارات انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بابلسر بوده که در سال 84 با حضور 60 هنرمند برجسته مجسمه‌ساز مورد استقبال جدی قرار گرفت.

وی افزود: این جشنواره در سال 85 از طریق فراخوان، فعالیت خود را در شهرهای ساری، بابلسر و رامسر شروع کرد که با ارسال 273 اثر از استان‌های مختلف کشورمان به دبیرخانه این جشنواره، 78 اثر برتر توسط هیئت داوران انتخاب شده و در مرحله حضوری در سواحل زیبای دریای خزر به اجرای هنرمندانه آثار خود پرداخته و در فضایی دلچسب و آکنده از صفا و صمیمت با هم به رقابت پرداختند.

«امامزاده» با اشاره به موضوعات این جشنواره در سال جاری که از تاریخ 14 لغایت 18 شهریور در شهرهای بابلسر و ساری برگزار می‌شود افزود: هنرمندان مجسمه‌ساز امسال در سه موضوع اتحاد ملی و انسجام اسلامی، دفاع مقدس و بخش آزاد به ارائه فعالیت‌های خود می‌پردازند.

 مدیرکل‌فرهنگ‌و‌ارشاد‌اسلامی‌مازندران:
امسال 415 اثر از 178 هنرمند مجسمه‌ساز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در نهایت 40 اثر از 13 استان کشورمان توسط هیئت داوران انتخاب می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: امسال 415 اثر از 178 هنرمند مجسمه‌ساز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در نهایت 40 اثر از 13 استان کشورمان توسط هیئت داوران انتخاب می‌شود.

وی افزود: از میان شرکت‌کنندگان در این جشنواره، 15 نفر زن و 25 نفر مرد با هم به رقابت می‌پردازند و 10 نفر از اساتید برجسته در رشته مجسمه‌سازی در جمع هنرمندان امسال حضور خواهند داشت.

وی افزود: جشنواره فرهنگی و هنری مجسمه‌های شنی برای برگزیدگان هر بخش جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته است که به نفر اول یک تندیس، لوح افتخار و مبلغ 700 هزار تومان، نفر دوم تندیس، لوح افتخار و 500 هزار تومان و به نفر سوم تندیس، لوح افتخار و مبلغ 300 هزار تومان اهدا خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش کودکان به نفر اول لوح افتخار و مبلغ 200 هزار تومان، نفر دوم لوح افتخار و مبلغ 100 هزار تومان و به نفر سوم نیز لوح افتخار و مبلغ 50 هزار تومان تعلق می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد