رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

"علی مشایخیان" رییس دادگستری شهرستان رامسر

 

رییس‌کل‌دادگستری مازندران:

 اعضای شوراهای حل اختلاف سفیران صلح وسازش هستند

رییس کل دادگستری استان مازندران گفت : اعضای شوراهای حل اختلاف سفیران صلح و سازش در نظام جمهوری اسلامی هستند و از پشتوانه قضایی، انتظامی، اجرایی و معنوی برخوردارند.

حجت‌الاسلام "حسین طالبی" روز دوشنبه در اولین همایش شوراهای حل اختلاف شهرستان رامسر در سالن اجتماعات هتل پارسیان این شهرستان افزود : تشکیل شورای حل اختلاف کار با ارزشی است و هیج خستگی ندارد و کار آنها ترویج فرهنگ صلح و سازش است.

وی اظهار داشت : وظیفه ما بسیار مقدس است و باید در مسیری گام برداریم که مورد رضایت آقا امام زمان (عج) باشد.

"سیدکاظم حسینی" معاون قضایی رییس کل دادگستری استان مازندران نیز در این همایش گفت: شوراهای حل اختلاف دوره تثبیت خود را می‌گذراند و باید تابع نظم و انضباط باشند.

به گزارش ایرنا، حسینی ، کاهش مراجعات مردمی به مراجع قضایی ، توسعه مشارکت عمومی، حل و فصل اختلافات با ایجاد صلح و سازش را از جمله اهداف تشکیل این شوراها برشمرد.

به گفته او در سال ‪ ۱۵۳ ،۸۵‬هزار و ‪ ۵۹۰‬فقره پرونده وارد شوراهای حل اختلاف این استان شد و همین مدت ‪ ۱۵۴‬هزار و ‪ ۷۷۱‬فقره پرونده مختومه شد.

وی یادآور شد : اکنون هزار و ‪ ۲۰‬واحد شورای حل اختلاف با ‪ ۹‬هزار و ‪۴۵۰‬ نفر عضو در استان مازندران فعالیت دارد.

"علی مشایخیان" رییس دادگستری شهرستان رامسر نیز گفت: در زمان حاضر ‪۱۵‬ شورای حل اختلاف در این شهرستان فعال هستند و در یک سال اخیر چهار هزار و ‪ ۲۲۴‬فقره پرونده وارد این شوراها شد و این مدت نیز چهار و ‪ ۷۹۸‬پرونده مختومه شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
هم ولایتی سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:11

یکی نیست از این آقایان به ظاهر دمکرات علت طول کشیدن پرونده های قضایی به مدت ۲۳ سال را بپرسه؟ از رفتار بی ادبانه شان بپرسه؟که در شان افراد با آنها برخورد نمی شه .
گویی ادارات ما در دادن آمار غلط با هم مسابقه گذاشته اند؟آماری که معلوم نیست بر چه اساسی داده می شود؟یکی نیست از این آقایان بپرسه که چقدر عدالت را اجرا می کنید؟چقدر به داد مظلومان جامعه می رسید؟
چقدر گوش شنوا دارید؟آن قدر آش شوره در دستگاه قضایی از این که این آقایان هنوز نسوختند باید شک نمود به آن؟
فقط این آقایان را ارجاع می دهم به صفخات ابتدایی کتاب ولایت فقیه حضرت امام (ره).

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد