رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نماینده مردم رامسر،تنکابن و عباس آباد: رامسر زمانی در حوزه سلامت شاگرد اول بود

نماینده مردم رامسر،تنکابن و عباس آباد:

رامسر زمانی در حوزه سلامت شاگرد اول بود  

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

جبران خسارات سنگین وارد شده به کشاورزان نیازمند توجه ویژه است

نوشهر - ایرنا - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه کشاورزان از برف سنگین سال گذشته و سیل های متعدد خسارات سنگینی متحمل شده اند، گفت: برای جبران این خسارات باید توجه ویژه ای به بخش کشاورزی استان مازندران شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ' شمس الله شریعت نژاد ' نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس روز پنجشنبه در نهمین نشست شورای اداری شهرستان رامسر در کانون شهید سلیمان نژاد، افزود: غرب مازندران و رامسر قطب کشاورزی بوده، زمانی به خاطر کشاورزی صنایع در آن مستقر نشد و امروز نیز چوب گردشگری بودن را می خورد.

وی ادامه داد: سال گذشته در اثر برف خسارت های زیادی به مردم وارد شد، صنعت گردشگری هم که اینجا وجود ندارد و درآمد مردم عمدتا از راه کشاورزی بوده و آنهایی که از گردشگری نان می خورند، تعدادشان اندک است.

شریعت نژاد اظهار داشت:از مزیت های شهرستان رامسر بحث گردشگری سلامت بوده و زمانی نیز بیمارستان رامسر در غرب مازندران و شرق گیلان حرف اول را می زد و باید دوباره این ظرفیت شکوفا شود.

نماینده رامسر، تنکابن و عباس آباد اظهار داشت: رامسر زمانی در حوزه سلامت شاگرد اول بود و باید این مزیت شکوفا شود ، باید در غرب مازندران و رامسر با توجه به موقعیت ممتاز گردشگری به این مهم توجه شود.

این نماینده مجلس ضمن اشاره به وجود 2 دانشگاه علوم پزشکی در استان مازندران، افزود: این 2 دانشگاه فقط برای ساری و بابل نیست بلکه متعلق به کل استان مازندران است و باید کمک کنند تا امکانات و اعتبارات به منطقه بیاید.ک/2

1535/608

انتهای پیام /*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد