رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مطالعات گازرسانی به مناطق کوهستانی رامسر در حال انجام است

 مطالعات گازرسانی به مناطق کوهستانی رامسر در حال انجام است

 


به گزارش خبرنگار ایرنا، ' علی اصغر وحدت ' عصر چهارشنبه در جلسه با تیم بازرسی فرمانداری رامسر اظهار داشت: شرکت ملی نفت و گاز در حال انجام پژوهش ،امکان سنجی و گازرسانی به مناطق کوهستانی و بالا دست در کشور است.

وی تصریح کرد: در این راستا مناطقی چون جواهرده ،جنت رودبار و حتی اشکور در این طرح مطالعاتی قرار دارند که این کار به شیوه مینی ال ان جی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: این روش بهره مندی از گاز سالهای متمادی در کشور ژاپن در حال انجام است که گاز را به صورت فشرده درآورده و به مناطق روستایی انتقال می دهند.

رییس اداره گاز شهرستان رامسر با اشاره در دست اقدام بودن گازرسانی به 10 روستای منطقه ' اربه کله' افزود: با تمام توان تلاش می شود تا هرچه زودتر این کار تا هفته دولت سال آینده به آماده بهره برداری شود.

وی گفت: شهرستان رامسر دارای 8 ایستگاه تقلیل فشار و 13 ایستگاه تاسیسات سی ان جی و صنایع در حال خدمت رسانی به 30 هزار مشترک گاز است که لازم است با توجه به درپیش بودن فصل سرما، مشترکان علاوه بر صرفه جویی در مصرف رعایت نکات ایمنی را مدنظر داشته باشند.

معاون فرماندار رامسر نیز در این جلسه گفت: گاز از انرژی های مهم و حساس است که باید در زمینه هرچه بهتر در جهت خدمت به مردم برنامه ریزی داشته باشیم.

' محمد آزاد 'افزود: هدف از بازرسی ها رسیدن به نقطه مشترک برای بهبود امور و رفع مشکلات و چالش های پیش رو می باشد.ک/2

1295/608

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبیر: newsroom@irna.ir
تماس بی واسطه با مسئولین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد