رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استاندار مازندران:بانوان حضور و مشارکت جدی در توسعه کشور دارند

خبرگزاری فارس: حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها جایگاه بانوان را براساس اقتضائات دینی تبیین کنند

استاندار مازندران:

بانوان حضور و مشارکت جدی در توسعه کشور دارند  

استاندار مازندران:
حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها جایگاه بانوان را براساس اقتضائات دینی تبیین کنند

استاندار مازندران گفت: حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها جایگاه بانوان را براساس اقتضائات دینی تبیین کنند.

            

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، ربیع فلاح‌جلودار پیش از ظهر امروز در همایش منطقه‌ای بانوان غرب مازندران که به میزبانی سینما جهان‌نمای چالوس آغاز به کار کرد، اظهار کرد: بانوان حضور و مشارکت جدی در توسعه کشور دارند.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، بیان کرد: کشور به مشارکت بانوان در عرصه‌های علمی، اجتماعی و دینی نیاز دارد و باید حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها جایگاه بانوان را براساس اقتضائات دینی تبیین کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه با وجود تلاش‌هایی که انجام شده  نتوانستیم متناسب با جایگاه زنان در دستگاه‌ها و تصمیم‌سازی‌ها از وجود آنها استفاده کنیم، افزود: مسئولان مرتبط استان به صورت جدی مسائل مرتبط با زنان را پیگیری کنند.

فلاح‌جلودار با بیان اینکه نقش بانوان در توسعه استان بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: بانوان در میدان‌های ورزشی با وجود محدودیت‌ها برای حضور با حجاب در میدان‌های جهانی و بین‌المللی، هرگز حاضر به حضور بدون حجاب در رقابت‌های ورزشی نشدند و این افتخاری برای ما و دنیا است.

وی با اشاره به اینکه خانواده پایه و اساس اجتماع را تشکیل می‌دهد، گفت: نقش بانوان در خانواده بسیار مهم است و اگر اشکالات و نواقصی درباره حضور بانوان در اجتماع وجود دارد باید برطرف شود.

فلاح‌جلودار از حضور سه روزه‌اش در غرب مازندران خبر داد و اضافه کرد: در این مدت با رئیس دادگستری استان برای رفع موانع سرمایه‌گذاری جلسات موفقی در رامسر، کلاردشت و چالوس برگزار شد.

به گزارش فارس، در این همایش 500 بانوی فرهیخته مازندران در بخش‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، خانواده و ... حضور دارند.

بانوان شهرستان‌های محمودآباد، نور، چالوس، نوشهر، رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در این گردهمایی با حضور فرمانداران شهرستان‌های فوق شرکت دارند.

انتهای پیام/86019/ر20/پ3003

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931011000318#sthash.FYhmyPez.dpuf

نظرات 1 + ارسال نظر
شمالی دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 16:45

ازدولت تدبیر وامید انتظارمیرود تا دراعتراض به فسادگسترده مالی درکشور یک روزرا به عنوان روز خشم انتخاب کند تا صدای اعتراض آحادملت به گوش مسئولین وبخصوص دستگاه قضایی برسد.
ازاصحاب رسانه نیز انتظار میرود تا باپوشش خبری مناسب ملت رادر این راه یاری رسانند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد