رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مهندس کوروش خلعتبری لیماکی: مسائل فرهنگی در حفاظت از منابع طبیعی نقش اساسی دارد

مهندس کوروش خلعتبری لیماکی:

مسائل فرهنگی در حفاظت از منابع طبیعی نقش اساسی دارد  

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'کورش خلعتبری لیماکی' روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگی اداره کل منابع طبیعی نوشهر، افزود: برای پیشرفت اقتصادی ناگزیر به رشد فرهنگی هستیم و همچنین برای رشد فرهنگ نیز باید اقتصادی پویا داشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم گسترش اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: در تحقق مدیریت اقتصاد مقاومتی، فرهنگ نقش ویژه ای دارد و تمام ادارات منابع طبیعی غرب مازندران موظف هستند بیش از پیش فرهنگ را پاس بدارند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر تاکید کرد: ما عادت کرده ایم که دیگران برایمان تصمیم بگیرند در حالی که باید خودمان برای خود تصمیم بگیریم بتوانیم خوراک فرهنگی تولید کنیم.

خلعتبری بیان کرد: فعالیت های فرهنگی همچون برگزاری اردو و جشن و کارهای مناسبتی موجب افزایش توان فرهنگی مشارکت کنندگان و مخاطبان می شود و پیشگیری از آسیب های فرهنگی می شود. 

در این جلسه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر گفت: امسال 30 میلیون ریال کتاب برای ادارات منابع طبیعی شهرستانی خریده و به آنان اهدا شد.

حجت الاسلام ابراهیم قاسمی نژاد افزود: این اداره کل با برگزاری و مشارکت در اجرای یادواره شهدا و همایش عفاف و حجاب و همچنین اردوی زیارتی فرزندان شهدا به مشهد مقدس، در حد مقدورات به مسائل فرهنگی توجه می کند.

حوزهٔ منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر از رُویان تا رامسر را پوشش می دهد و دارای شش اداره شهرستانی است. ک/2.

7517/1535/506

انتهای پیام /* 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد