رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

شهردار رامسری شهمیرزاد استعفا کرد

علیرضا امینی شاد شهردار شهمیرزادر

شهردار رامسری شهمیرزاد استعفا کرد   

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهمیرزاد، علی امینی شاد شهردار شهمیرزاد که به انتخاب اعضای دور چهارم شورای اسلامی شهمیرزاد سکان‌دار شهرداری این شهر بود استعفای خود را در تقدیم شورای اسلامی شهمیرزاد کرد.

علی امینی شاد از آذرماه سال گذشته به پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و تائید استاندار سمنان به‌عنوان شهردار شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد انتخاب‌شده بود.

شهردار شهمیرزاد علت این استعفا را ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه تهران و برخی مسائل دیگر عنوان داشته که در فرصت مناسب به اطلاع عموم شهروندان خواهد رساند.

امینی شاد اهل رامسر و دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری و رئیس شورای شهر رامسر در دوره سوم بوده است، کارشناسی عمران-عمران از دانشگاه مازندران، کارشناسی ارشد رشته شهرسازی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی استراتژیک از دانشگاه علوم تحقیقات واحد کرج سوابق تحصیلی شهردار شهمیرزاد است.

شهردار شهمیرزاد در  مهرماه امسال در رشته مدیریت دولتی پردیس دانشگاه تهران در مقطع دکتری پذیرفته‌شده و علت اصلی استعفا را ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه تهران عنوان کرده است.

امینی شاد با شعار «شهمیرزاد شهری امن و پویا برای تمام فصول» کمتر از یک سال به‌عنوان شهردار شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد فعالیت داشت که  برای سال 1393 مبلغ 130 میلیارد ریال بودجه برای شهرداری این شهر به شورای اسلامی شهر پیشنهاد کرد که  مورد تصویب شورا  قرار گرفته است

به گزارش تسنیم، اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد هنوز نسبت به قبول یا رد استعفا شهردار شهمیرزاد واکنشی نشان نداده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد