رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

محل تدفین دو شهید گمنام در رامسر جانمایی شد

محل تدفین دو شهید گمنام در رامسر جانمایی شد  

نوشهر - ایرنا - محل تدفین پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس در رامسر با حضور سردار ' باقرزاده ' مسوول قرارگاه تفحص شهدا و جمعی از مسوولان محلی جانمایی شد.

رمسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : با بررسی های دقیق سردار باقرزاده و با حساسیت هایی که وی در این موضوع دارد ، قرار شد این دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان رامسر دفن شوند.

حجت الاسلام ' غلامحسن تسخیری ' افزود : دفن پیکر پاک شهدای گمنام در نقاط مختلف در حقیقت ترویج فرهنگ جهاد و ایثار است.

سردار باقرزاده نیز پس از جانمایی مکان خاکسپاری شهدای گمنام والامقام در جمع مسوولان، اساتید و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس ، گفت : انگیزه ما برای دفن شهدا در شهرها و مکان های مختلف، ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت است.

وی تصریح کرد: این هدف محقق نمی شود مگر با واکاوی نبردهای دفاع مقدس بویژه 80 عملیات مهم آن دوران.

سردار باقرزاده همچنین گفت: ما تعیین کننده زمان و مکان تدفین شهدا نبوده و نیستیم، بلکه خود شهدا هستند که این مسیر را مشخص می کنند و به طور معمول شهدا جایی را انتخاب می کنند که در گذشته یا محل روضه امام حسین(ع) بوده یا محل شهادت شهدا.

پیکر پاک دو شهید بلندمرتبه و گمنام دفاع مقدس همزمان با تجمع بزرگ مردم شهیدپرور رامسر در اربعین حسینی، بر دوش مردم قدرشناس تشییع شده و در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به خاک سپرده می شود.ک/3

1535/1654

انتهای پیام /*
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد