رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رتبه رامسری ها در مسابقات کاراته دانشجویان دختر دانشگاه های آزاد مازندران

رتبه رامسری ها در مسابقات کاراته دانشجویان دختر دانشگاه های آزاد مازندران             

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این رقابت ها در دو بخش انفرادی و تیمی به میزبانی دانشگاه آزاد قائمشهر برگزار شد و در پایان تیم قائمشهر به مقام قهرمانی رسید، تیم دانشگاه آزاد بابل دوم شد و تیم های نور و چالوس عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند .

در کاتای انفرادی 'نازنین فرنیکجو' از قائمشهر بر سکوی قهرمانی ایستاد، 'مریم غلامپور' از بابل دوم شد و ' فرزانه موحدراد' از رامسر و 'فاطمه مهدوی از نور به طور مشترک سوم شدند.

در وزن منهای 50 کیلوگرم بخش کومیته 'غزاله رئیسان' از قائمشهر قهرمان شد ، 'بنفشه رضائی' از نور نائب قهرمانی را به خود اختصاص داد و 'فائزه یوسف پور' از بابل در جایگاه سوم ایستاد .

. در وزن منهای 55 کیلوگرم بخش کومیته 'مهشید حیدرپور' از چالوس قهرمان شد ، 'الهام کائویی' از قائمشهر دوم شد . در این وزن تعداد کم شرکت کنندگان موجب اعلام نشدن نفر سوم بود .

در وزن منهای 61 کیلوگرم بخش کومیته 'دلدار ایران نژاد' از بابل ، 'فاطمه مختاری' از قائمشهر و 'گلاویز قویطاسی' از رامسر به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

در وزن منهای 68 کیلوگرم بخش کومیته 'مهشید یعقوبیان' از قائمشهر به مقام قهرمانی رسید ، 'رویا توکلی' از بابل دوم شد و 'نازنین پورکریمی' از چالوس و 'نازنین بائی لاشک' از نور به عنوان سوم مشترک رسیدند.

در این رقابت ها ، بیش از یکصد کاراته کا حضور داشتند.ک/3

7331/1654

انتهای پیام /* ر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد