رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سرویس منزل به منزل برای رامسریها

 خبرگزاری فارس: سرویس‌های مسافربری منزل به منزل در کرج راه‌اندازی شد

سرویس منزل به منزل برای رامسریها

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، داوود شعبانی با اشاره به اینکه پیشنهاد اجرای این مهم، پنج سال قبل ارائه شده بود، اظهار داشت: با مشارکت بخش خصوصی پارک‌سوار آزادگان به این امر اختصاص یافت.

این مسئول با بیان اینکه سازمان پایانه‌های کرج 8 هزار متر زمین در اختیار شرکت مذکور به منظور ایجاد پارک‌سوار قرار داده است، عنوان کرد: این پارک‌سوار در آزادگان، طالقانی شمالی، ضلع غربی پل آزادگان واقع شده است.

وی در ادامه به وجود خطوط درون و برون شهری در پارک‌سوار آزادگان اشاره کرد و با بیان اینکه جدیدا خطوط کرج – تهران نیز به این پارک‌سوار اضافه شده، افزود: به دلیل تردد زیاد شهروندان به تهران با خودرو سواری، این مهم به منظور امنیت مسافران انجام شده است.

این مسئول، ایجاد امنیت مسافران در راه‌ها را از مهم‌ترین وظایف رانندگان دانست و با اشاره به اینکه در حال حاضر سرویس مسافربری منزل به منزل در برخی مسیرهای شهرهای شمالی راه‌اندازی شده، گفت: مسیرهای چالوس، تنکابن، نوشهر و رامسر از جمله این شهرها است.

*صدور صورت وضعیت برای خودروها

وی در ادامه از صدور صورت وضعیت برای خودروها خبر داد و اعلام کرد: طبق قرار داد با شرکت‌های بیمه، هنگام سفر بیمه بدنه خودرو، بیمه تکمیلی درمان برای راننده‌ها و مسافران صادر می‌شود تا امنیت مسافر در صورت بروز حوادث ناگهانی ایجاد شود.

شعبانی استفاده از راننده‌های حرفه‌ای و با صلاحیت را از مهم‌ترین اقدام سازمان پایانه‌های کرج به منظور امنیت مسافران دانست.

وی هدف از ایجاد مرکز سرویس‌های مسافربری سواری به تمام نقاط کشور را ارائه خدمات به شهر و شهروندان، ایجاد امنیت سفر برای مسافران و اشتغال‌زایی برای متقاضیان کار در بحث حمل و نقل عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/ع/ظ1004

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد