رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تلاش برای پایداری دانشگاه بین المللی رامسر!

 

تلاش برای پایداری دانشگاه بین المللی رامسر!

 

تنکابن - نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: با پیگیری در امر گاز رسانی به روستاهای این سه شهرستان در حال حاضر بیشتر از ۹۸ درصد روستاهای منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

شمس الله شریعت نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح بخشی از عملکرد یکساله خود در سطح منطقه، افزود: تخصیص مبلغ ۶۸۰ میلیون تومانی از محل اعتبارات نمایندگان مجلس برای روکش و ترمیم آسفالت روستای نعمت آباد از جمله کارها بوده است.

وی بیان داشت: اجرای پروژه معوق پل صفارود در شهرستان رامسر و همچنین مجتمع بیمارستانی رامسر و تنکابن، پرداخت بدهای های معوقه و در نتیجه رفع توقیف کارخانه خزرخز و پیگیری برای بازگشایی این مجتمع تولیدی عظیم پس از ۱۷ سال از دیگر تلاش ها بوده است.

وی یادآور شد: تلاش به منظور دریافت سهمیه قیر رایگان برای آسفالت جاده های روستایی و همگام بودن با نهضت آسفالت در استان مازندران، رایزنی با نمایندگان دیگر شهرهای کشور در مجلس شورای اسلامی و متقاعد ساختن آنها و در نتیجه اخذ مصوبات دولت برای جبران خسارت خسارت دیدگان از بارش برف سنگین بهمن ماه ۹۳ و نیز جبران بخشی از خسارات وارده به بخش کشاورزی در قالب پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره و استمهال وام خسارت دیدگان از دیگر اقدامات است.

شریعت نژاد افزود: تلاش در جهت پایداری دانشگاه بین المللی رامسر و تأمین اعتبار به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به منظور تکمیل ساختمان آن دانشگاه و تأمین اعتبار به منظور احداث و بازگشایی بیمارستان خصوصی تنکابن جنب ساختمان فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن از دیگر موارد به شمار می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد