رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مراسم بزرگداشت سردار شهید محمدرضا تقی پور در رودسر برگزار شد


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه رامسر در رودسر  

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان رامسر استان مازندران عصر پنجشنبه در این مراسم با بیان اینکه شهدا سند پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، از سردار شهید تقی پور به عنوان یکی از وفادارترین مدافعان واقعی اسلام و ولایت نام برد که با تمام وجود از حریم دین، اسلام، نظام و ولایت دفاع کرد و در این راه به شهادت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری با تاکید بر این مطلب که همه ما در قبال خون پاک و مطهر شهدا رسالت سنگینی بر دوش داریم، افزود: رسالت بزرگ آن است که راه آنان را که راه عزت ،صلابت، اقتدار و افتخار نظام جمهوری اسلامی است؛ ادامه دهیم تا از این طریق به سعادت برسیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شهدا از مکتب امام حسین (ع)درس عشق ،ایثار و فداکاری آموختند، اظهار کرد: شهدای ایران اسلامی نیز متاثر از شهدای کربلا از حقانیت و مظلومیت دین و اسلام دفاع کردند و اجازه ندادند به ارزش ها و آرمانهای دین و نظام خدشه ای وارد شود.

حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: امروز خون شهدا زینت بخش محافل ماست و نباید اجازه دهیم خون شهدا پایمال شود و حفظ و صیانت از خون شهدا وظیفه همه ماست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه ها و ترفندهای دشمنان برای ایجاد شکاف میان امت و ولایت بیان داشت: مادامیکه پیوند امت با ولایت مستحکم است، دشمنان قادر نخواهند بود به اهداف شوم خود دست یابند بنابراین؛ حفظ این وحدت و انسجام ضروری است.

وی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام درصدد جدا تضعیف پیوند امت با ولایت هستند که لازم است روز به روز، این پیوند را مستحکم تر کنیم تا دشمنان بار دیگر در موضع ضعف و انفعال قرار گیرند و نتوانند به خواسته های پلید خود دست یابند.

گزارش خبرنگار ایرنا حاکیست در مراسم یادواره سردار شهید محمدرضا تقی پور جمعی از مسوولان ،خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

سردار شهید محمدرضا تقی پور در سال 1359در منطقه سرپل ذهاب به شهادت رسید.

شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان، 700 شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.ک/2

7290/695

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبیر: newsroom@irna.ir
تماس بی واسطه با مسئولین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد