رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

طرح پارکبان در رامسر اجرا می شود

طرح پارکبان در رامسر اجرا می شود

 

رامسر - شهردار رامسر گفت: برای ساماندهی وضعیت پارک خودروها و کاهش ترافیک خیابانها، طرح پارکبان در شهر اجرا می شود.

نصرت الله کوزه گر در گفتگو با خبرنگار مهر، محدودیت و کمبود پارکینگ و ایجاد شرایط برابر برای استفاده از منابع عمومی برای شهروندان را دلیل اجرای طرح پارکبان بیان کرد و گفت: قرار شد موضوع طرح پارکومتر و ارائه لایحه به شورا توسط سازمان حمل و نقل پیگیری شود و خط کشی از سری محدوده طرح پارکبان و واگذاری آن به افراد واجدالشرایط در دستور کار سازمان حمل و نقل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه، همچنین مقرر شد جامعه اصناف به جهت رفع سد معبر و عدم پارک خودروهای کسبه در طول معابر برای ساعتهای طولانی را اطلاع رسانی و فرهنگی سازی کند و مبلغ هزینه یک ساعت اول پنج هزار ریال (معادل پانصد تومان) و به ازای هر ساعت توقف بیش از یک ساعت هزار ریال (معادل یکصد تومان) تعیین شده است و کسانی که کارت ماهانه یا به صورت فصلی دریافت می کنند بر اساس تعرفه مصوب ۱۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شود.

وی، استفاده عموم شهروندان از حاشیه خیابان، راهنمایی خودروها برای پارک در محل مناسب توسط عوامل حاضر، تشویق مردم برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی، افزایش چشمگیر امنیت برای صاحبان خودروهی پارک شده از جمله مزایای طرح پارکبان است.

کوزه گر گفت: در حال حاضر تنها پارکینگ آماده عمومی شهر پارکینگ شهید قلیزاده است و در یکسال اخیر قریب ۴۰۰ میلیون تومان بین دو پل خریداری زمین برای پارکینگ در نظر گرفته شده که فعلا به صورت رایگان قابل استفاده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد