رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

با حسن فیلی در باره انتخابات شورای اسلامی رامسر

با حسن فیلی در باره انتخابات شورای اسلامی رامسر

حسن فیلی  گفت:انشاا... با تشکیل شورائی تأثیرگذار و اراده ای استوار و شکست ناپذیر و با حمایت مردمی فهیم و ارزشمند و با تلاش بیش از پیش مسئولین ، شهر رامسر عروس شهرهای ایران دوباره احیاء خواهد شد.


امانتداری و رعایت کامل حقوق شهروندان از وظایف شوراهاست

حسن فیلی یکی از شهروندان رامسری است که در گفتگویی در خصوص اهمیت جایگاه شوراهای شهربه پژواک رامسر گفت : وقتی مقداری پول نزدمان است و آن را برای امانتداری به افرادی امین و پاک دست تحویل می دهیم در خصوص انتخاب شوراهای شهر نیز باید به دنبال افراد پاک دست باشیم تا شهر را به آنها تحویل دهیم و از آنها در جهت توسعه شهر کمک بگیریم.

وی با اشاره به اینکه شهر رامسر به عنوان شهر نمونه گردشگری است و همه ساله رامسر میزبان خیل کثیری از مسافران می باشد اظهار داشت: استفاده درست از صنعت توریسم و گردشگر می تواند عمده مشکلات اقتصادی مردم منطقه را برطرف سازد و این تنها با یک برنامه ریزی صحیح و مدیریت قوی امکان پذیر است .

 وی در ادامه این مبحث افزود: برنامه ریزی و طراحی سازوکار مناسب برای جذب بیشتر دانشجو در دانشگاههای شهرستان نیز می تواند برای مردم و شهر درآمدزا باشد .

فیلی اظهار داشت: شورای شهر باید دارای کمیسیون های فعالی باشد و این کمیسیون ها باید در جهت پیشبرد اهداف توسعه شهری گام بردارد و در همه موارد از این کمیسیونها می توان حقوق مردم را پیگیری نمود .

وی گفت: شورا باید در مسائل فرهنگی و ایجاد زیر ساخت های فرهنگی هزینه کند و ما می توانیم با احداث نمایشگاه های دائمی در باغ 30 هکتاری هم کسب و کار را رونق دهیم و هم با این تدبیر اشتغال ایجاد نمائیم .

وی در ادامه گفت: چرا با ایجاد یک باغ وحش در پشت هتل که سابقاً نیز چنین مکانی در آنجا قرار داشت توریست و گردشگر را برای بازدید به آن سمت هدایت نمی کنیم  و در کنار این موضوع با ایجاد نمایشگاههای گل و گیاه، راه اندازی سینما، تئاتر و ... چهره شهر را از خستگی و کسلی بیرون آوریم؟

فیلی با اشاره به اینکه اصل و بنیان همه کارها توجه به حقوق مردم است افزود: برخی سمتها به اشخاص جایگاه می دهد و برخی جایگاه ها و سمت ها به افراد و در این خصوص من دوست دارم افراد منتخب شورا به جایگاه شورا اعتبار ببخشند .

این شهروند رامسری در خصوص شورای شهر گفت:منتخبین مردم در شورای شهر نباید از مردم غافل شوند و همیشه در بین مردم باشند و باید به این نکته توجه داشته باشند که مردم با رأی های مستقیم خود به آنها هویت بخشیدند .

وی گفت: شورا نماینده مردم است و مردم باید با آنها رابطه مستقیم داشته باشند و اگر مردم اعضای منتخب خود را در بین خود ببینند به آنها اعتماد کرده و همکاری بیشتری نمایند .

 فیلی در بخش دیگری از مصاحبه گفت : می توان در خصوص انجام کارهای عمرانی به کارشناسان خبره و کاردان مراجعه نمود تا تحولات چشمگیر در شهر به وجود آورد .

وی گفت: امانتداری و رعایت کامل حقوق شهروندان باید مدنظر منتخبین مردم در شورا باشد.

فیلی در پایان گفت:انشاا... با تشکیل شورائی تأثیرگذار و اراده ای استوار و شکست ناپذیر و با حمایت مردمی فهیم و ارزشمند و با تلاش بیش از پیش مسئولین ، شهر رامسر عروس شهرهای ایران دوباره احیاء خواهد شد.

شایان ذکر است : حسن فیلی فرزند حاج نقی ، متولد سال 1357 و دارای مدراک فوق دیپلم دامپزشکی ،کارشناس حقوق ، دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد رشته حقوق جزاء و جرم شناسی می باشد.

گزیده ای از افتخارات:

1- بیش از 22 سال فعالیت ورزشی در رشته های مختلف خصوصا رشته های جودو، کشتی، کاراته و ژیمناستیک.

2- بالغ بر 15 دوره قهرمانی جودو استان مازندران در سنین نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از سال 73 تا 83.

3- بالغ بر 10 دوره قهرمانی جودوی کشوری و بین المللی در سنین مختلف و عضویت در اردوی تیم ملی جودو.

4- بالغ بر 10 دوره ستاره مسابقات در مسابقات مختلف در رشته جودو.

5- قهرمان چندین دوره مسابقات کشتی استان مازندران.

6- بالغ بر 15 سال سابقه مربیگری در رشته جودو و مربی نمونه استان مازندران در سال 82 و دارنده کمربند مشکی دان 4 جودو و مربی و داور رسمی فدراسیون جودو.

7- مدیر نمونه مجموعه های ورزشی شهرستان در سال های 83 و 84.

سوابق اجرائی:

1- 12 سال سابقه عضویت در هیئت جودو شهرستان رامسر در سمت دبیر و مسئول هیئت از سال 80 تاکنون.

2- مسئول هیئت ژیمناستیک شهرستان رامسر در سال 89 و 90 و 91.

3- عضو هیئت رئیسه جودو استان مازندران.

4- مدیر مجموعه ورزشی تختی رامسر در سالهای 82 و 83 و 84.

5- نماینده دانشجویان دانشگاه آزاد واحد نوشهر چالوس در سال 79 و 80 و 81 و نماینده دانشجویان رشته حقوق دانشگاه پیام نور رامسر در سال های 88 و 89 و 90 و 91.

6- مشاوره حقوقی در زمینه حقوق جزاء و جرم شناسی از سال 90 تاکنون.

7- مدیر و مجری طرح کارخانه فراورده های لبنی البرز رامسر.

8- مدیرعامل شرکت تعاونی طلوع اقتصاد رامسر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد