رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بوذرجمهر خلعتبری:باید بیماری خودشیفتگی و عقل کلی را ریشه کن کنیم

بوذرجمهر خلعتبری:

باید بیماری خودشیفتگی و عقل کلی را ریشه کن کنیم

بوذرجمهر خلعتبری گفت: یکی از برنامه هایم در شورای اسلامی شهر رامسر و البته به شرط انتخاب شدن این است که از همه استعدادها در رشته های مختلف مورد لزوم برای مدیریت شهری استفاده کنیم و مدیریت مشارکتی را در این شهر نهادینه کنیم.

کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی رامسر افزود: نباید خود شیفته باشیم و خیال کنیم که عقل کل هستیم و خود را بی نیاز از مشورت بدانیم چرا که به قول بزرگمهر: همه چیز را همگان دانند و همگان از مادر زاییده نشدند!

خلعتبری که از طریق شبکه مجازی با رامسرنیوز مصاحبه کرده است گفت: کسانی که دراین انتخابات به شورای اسلامی شهر رامسر راه می یابند فقط نماینده مردم هستند و این به آن معنی نیست که همه چیز را می دانند و هیچ ضعف علمی و عملی ندارند بلکه برعکس می بایست با اهل خرد، دانایی و تجربه مشورت کنند تا حضورشان در شورا مفید تر باشد.

وی گفت: شوراهای اسلامی در واقع پارلمان های محلی هستند که در آن تصمیم گیریهای مهمی انجام می شود و هر چقدر این تصمیم گیریها اصولی تر باشد به نفع مردم است و به همین دلیل من قصد دارم پس از انتخاب، از همه افرادی که می توانند در این تصمیم گیریها نقش مثبت،موثر و مفیدی داشته باشند دعوت به همکاری کنم.

خلعتبری گفت: در صورت انتخاب شدنم، متناسب با استعداد شورای اسلامی شهر رامسر دپارتمان های تخصصی تشکیل خواهیم داد تا با استفاده از رامسری های متخصص مقیم و غیرمقیم، بهترین برنامه ها را طراحی،تصویب و اجرا کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که انتخابات امسال با شوروحال بیشتری برگزار شود و از همه مردم دعوت کرد تا خود را برای حضور در پای صندوق های رای آماده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد