رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دیروزغم مردم، امروز غم دوران

دیروزغم مردم، امروز غم دوران


شاید امروز، کمی فرصت راغنیمت کرده وبه روزهای یکی پس از دیگری، وطرح های نیمه کاره وگاهأ مشکلات مردمی، که درب خانه اش رامی کوبیدند و درخواست قلم فرسائیش رامیکردند، بلکه امروز، درآسایش باشند..

چه بسا«مصباح»درهرحال کوشابود تا داد را با قلمش از بیداد بستاند و گل لبخند را برلبان همشهریانش بنشاند.

اینگونه به نظرمیرسد، که چشمان منتظراین مرد بزرگ، جویای همان لبخند رضایتی است که امروز، دستان پرمهرشان، گل لبخندی را برلبان این مرد خستگی ناپذیر بنشاند چه بسا عفریت دیابت- تنها عامل ومانع برداشتن قدم ازقدمهایش- برای رسیدگی مشکلات مردم بوده وهست و او را ازحرکت بازایستانده...

بقیه در ادامه مطلب

مهروان نیوز ، سیده نصیبه دوستدار خبرنگار نکا/علی مصباح شهرستانی با بیش از 30 سال خدمت درعرصه خبرنگاری وفعالیت دررسانه های مجازی ومکتوب ، امروز حال و روز خوبی ندارد ودربستر بیماری باغول دهشتناکی به نام دیابت، دست وپنجه نرم میکند.

مصباح 35 سال، غم مردم شهرستان و استانش راخورد و با گامهایش، راه بس صعب، را طی کرد و امروز ناز قدمهایش، لبه تیغ را نوازش میدهد.

جای تأسف وتأثر است که هنرمند و دلسوز روزهای خوشی وناخوشی دیروز مردم کوچه و بازار رامسر، امروز حتی قدم از قدم نمی تواند بردارد ودیابت تمام وجودش رادربرگرفته است.

پاهای خسته یک خستگی ناپذیر

شاید امروز، کمی فرصت راغنیمت کرده وبه روزهای یکی پس از دیگری، وطرح های نیمه کاره وگاهأ مشکلات مردمی، که درب خانه اش رامی کوبیدند و درخواست قلم فرسائیش رامی کردند، بلکه امروز، درآسایش باشند..

چه بسا مصباح  در هر حال کوشا بود تا داد را با قلمش از بیداد بستاند و گل لبخند را برلبان همشهریانش بنشاند.


اینگونه به نظرمی رسد، که چشمان منتظراین مرد بزرگ، جویای همان لبخند رضایتی است که امروز، دستان پرمهرشان، گل لبخندی را برلبان این مرد خستگی ناپذیر بنشاند چه بساعفریت دیابت- تنها عامل ومانع برداشتن قدم ازقدمهایش- برای رسیدگی مشکلات مردم بوده وهست واوراازحرکت بازایستانده...

مصباحی که هیچوقت فروغ نمی کند

علی مصباح شهرستانی نخستین کارش را با روزنامه کیهان و....درفضای مجازی نیز با خبرگزاری ایسنا و....آغازکرده و آثارثبت شده اش، گواه رنجنامه خبرنگار، برای گرم کردن کانون زندگی همشهریانش، بوده که سند از خودگذشتگی و جوانمردیش را ثابت ممهور می کند.

خبرنگار رامسری با 12 سال تحمل رنج بیماری دیابت، هم اکنون درشرایط حادی به سرمی برد و این روزهاحال و روز خوشی ندارند.

علی مصباح متولد 1336 اهل ابریشم محله شهرستان رامسر، با سابقه 33 سال خبرنگاری،هم اکنون دربستر بیماری بسر می برد.

گفتنی است ، متخصصان وجراحان اعلام کردند: بیماری مصباح، پس از عفونت از ناحیه کف پا وانجام اقدامات اولیه دربیمارستان امام سجاد (ع) رامسر، هم اکنون درمرحله قطع پا است وپزشکان به منظور پیشگیری ازپیشرفت بیماری، قطع عضو را چاره کار دانستند.

لازم به یادآوریست: پس ازانتقال مصباح به رشت و بستری کردنش دربیمارستان آریا، پزشک جراح این بیمارستان، نیزبرقطع پایش، تاکید کرد.

اینک دردی دیگر، دامن مصباح را دربرگرفته...انجام عمل، منوط بر آتژیوگرافی و باز نمودن رگهای بسته شده قلب مصباح با استفاده از بالن بوده ، که کل هزینه آن بیش از 40 میلیون تومان اعلام شده که خود، رنج و آلام این خبرنگار پیشکسوت و زحمتکش عرصه رسانه را دوصد چندان نموده است.

وی هم اکنون نیازمند یاری ماست تا شاهد آن باشد که همنوعان و هموطنانش از هیچ کوششی جهت کاهش دردهایش، دریغ نکرده اند.

شماره حساب بانک ملی علی مصباح شهرستانی:    6037991439252879

http://puzkhand.blogsky.com/1392/03/05/post-682/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد