رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر؛ پایتخت دوم ایران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رامسر؛

پایتخت دوم ایران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان تصریح کرد: هم اکنون ایران دو پایتخت پیدا کرده است، یکی تهران و دیگری رامسر چرا که تمامی امکانات را به رامسر بردند و می خواستند مسیر رامسر تا نور را به صورت دوطبقه بسازند؛ چرا میلیارد ها تومان از پول این مملکت باید بدون حساب و کتاب فدای رامسر شود؟


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه «درست نیست که احمدی نژاد به مشایی مدال دهد و بخواهد او را کاندیدا کند»، تاکید کرد: به جای اینکه به صحبت های مراجع تقلید، روحانیت و فرمایشات مقام معظم رهبری گوش دهند، یک چنین هزینه ای را بر دست ملت گذاشته اند. شجونی تصریح کرد: رئیس جمهور شدن آقای مشایی یک جوک جهانی و یک دروغ بزرگ است چرا که در صورت حضور مشایی در انتخابات تیشه به ریشه امام و نظام خواهد خورد.

وی گفت: قدرت وا می دارد که احمدی نژاد به حرف هیچ کس گوش نداده و همواره مشایی را در کنار خود داشته باشد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از مطالب و نظریات طرح شده از سوی رحیم مشایی، ابراز داشت: مشایی معتقد به نضهت ایرانی و انقلاب ایرانی است و عنوان می کند مدیریت انبیا درست نبوده است، به عنوان مثال عنوان می کند حضرت عیسی (ع) چه پیغمبری کرده است، چرا که شاعر گفته است «ز احمقان بگریز چون عیسی گریخت». درست است که عیسی از دست احمق گریخت اما پیامبری نبود که در طول ۳۲ سال پیامبری خود در حال فرار باشد؛ این تفسیر نادرست از شعر مولانا است. شجونی تاکید کرد: مگر مشایی چه عنصری است که کل نظام و بودجه مملکت را فدای آن می کنند؛ مگر مشایی مصدق، جمال عبدالناصر، ماهاتما گاندی و نهرو است؟ واقعا مشایی کیست که تمامی ایران باید فدای ایشان شود؟

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان تصریح کرد: هم اکنون ایران دو پایتخت پیدا کرده است، یکی تهران و دیگری رامسر چرا که تمامی امکانات را به رامسر بردند و می خواستند مسیر رامسر تا نور را به صورت دوطبقه بسازند؛ چرا میلیارد ها تومان از پول این مملکت باید بدون حساب و کتاب فدای رامسر شود؟

پایگاه تحلیل بهار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد