رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آخرین خبر از پروژه آبی رامسر

آخرین خبر از پروژه آبی رامسر

پیشرفت 35 درصدی ساخت مخزن زمینی آب شریف آباد
استان تهران – خبرگزاری مهر: عملیات ساخت مخزن زمینی آب در شهر شریف آباد در محدوده شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران 35 درصد پیشرفت فیزیکی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای جنوب شرقی در این خصوص گفت: با هدف افزایش توان ذخیره سازی آب آشامیدنی مورد نیاز شهروندان محترم شهر شریف آباد ساخت مخزن زمینی آب با ظرفیت ذخیره سازی 10هزار متر مکعب درحال احداث است.

سهراب عامری در ادامه، پیشرفت این پروژه آبرسانی را مثبت ارزیابی کرده و افزود: در حال حاضر مرحله بتن ریزی و آرماتوربندی کف مخزن روبه اتمام بوده و دیوارهای محیطی و پیرامون محوطه مخزن در حال ساخت و در مجموع ساخت مخزن 35 درصد پیشرفت فیزیکی کرده است.

وی در پایان اظهار داشت: امید است با راه اندازی این مخزن  بتوانیم ضمن تنظیم و تعدیل فشار آب در شبکه توزیع آب شهری، پاسخگوی مشترکین در زمان بحران و قطعی آب باشیم.

برگزاری کارگاه آموزش نرم افزارspss   پیشرفته در دانشگاه آزاد رودهن

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: کارگاه آموزش نرم افزارspss  پیشرفته در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار می شود.

مهرداد ثابت افزود: با پیشرفت علوم و گسترش تکنولوژی، اهمیت استفاده از روشهای آماری در علوم مختلف بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و آموختن آمار کاربردی در هر رشته جزو ملزومات شده است.

وی اظهار داشت: فرآیند آنالیز آماری کمک می کند تا پژوهشگر بتواند از داده های اولیه، اطلاعات مورد نیاز خود را استخراج کند، نرم افزارspss به منظور تجزیه و تحلیل داده ها تدوین شده است که در عین سهولت و سادگی، یکی از قدرتمندترین ابزارها برای تحلیل آماری داده های اجتماعی و رفتاری به شمار می آید.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان رودهن با بیان اینکه یادگیری آسان، سادگی استفاده و قدرت بالا در انجام محاسبات پیچیده، spss  را به یکی از رایج ترین بسته های نرم افزاری مورد استفاده در تجزیه و تحلیل آماری مبدل کرده است از برگزاری کارگاه دو روزه آموزش نرم افزارspss پیشرفته ویژه اعضای این باشگاه خبر داد.

وی بیان کرد: تدریس این کارگاه را مهدی کلانتری عضو هیئت علمی واحد رودهن و رئیس مرکز آموزشی صباشهر به عهده داشت.

ثابت ادامه داد: در دوره پیشرفته، شرکت کنندگان در کارگاه با مواردی از قبیل نحوه محاسبه ضرایب همبستگی، رگرسیون چندگانه، تحلیل واریانس دو عاملی و چند عاملی، تحلیل عاملی، تحلیل مسیر و مدل یابی معادلات ساختاری کار کرده و آشنا شدند.

صعود کوهنوردان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به قله سما موس رامسر

تیم کوهنوردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به قله سما موس به معنای زیر آسمان آبی رامسر صعود کرد.

تیم کوهنوردی واحد رودهن در صعود پاییزه و برای افزایش توان و استقامت برای صعود در برف و کولاک طبق برنامه زمان بندی شده به قله سه هزار و 710 متری سما موس صعود کرد.

این قله در شرق استان گیلان قرار دارد و مسیرهای دستیابی به آن از چابکسر دو راهی سیاهلکرود و مسیر بعدی آن از رامسر روستای جواهرده است.

متأسفانه در مسیر صعود چیزی که باعث آزردگی خاطر کوهنوردان و ورزشکاران مشتاق کوه و طبیعت وحشی می شود احداث کارخانه آسفالت در ارتفاع دو هزار و 800 متری است که محیط زیست را تخریب و زندگی وحشی را دستخوش تغییرات عمده کرده است.

صعود به قله و برگشت به روستای جواهرده 14 ساعت به طول انجامید و گروه کوهنوردی واحد توانست با موفقیت پرچم دانشگاه آزاد اسلامی را در این قله به احتزاز درآورد.

در این صعود بهرام صالح نیا مربی و عظیم امجدی به عنوان سرپرست و احمد نورمحمدی، الله وردی جبارپور، محمد شیرمحمدی، مجید پاشامحمدی، محمد آقامیرزایی، مهدی حسین رحیمی به عنوان اعضای تیم، حسین زارع به عنوان راننده و اسماعیلی به عنوان راهنما شرکت داشتند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد