رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

راه اندازی اتوبوس دریایی در رامسر

 

راه اندازی اتوبوس دریایی در رامسر

تهران / واحد مرکزی خبر / اقتصادی 1391/07/23
راه اندازی اتوبوس های دریایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان های رامسر، نوشهر و بابلسر در حال بررسی است و بزودی نهایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ،
مدیرکل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران اعلام کرد : راه اندازی اتوبوس دریایی در رامسر را سرمایه گذار بخش خصوصی که تله کابین رامسر را نیز راه اندازی کرده است ، انجام می دهد.

سیف الله فرزانه گفت : با هماهنگی های دفاتر خدمات مسافرتی کشور،تور دریایی در آب های مازندران با این شناورها برگزار خواهد شد.
فرزانه تصریح کرد : به زودی در جلسه کمیته گردشگری دریایی این استان ، طرح راه اندازی این اتوبوسهای دریایی بررسی و در صورت موافقت استاندار مازندران،اجرایی خواهد شد.

به گفته وی،پس از نهایی شدن راه اندازی اتوبوس های دریایی ،سرمایه گذاران برای دریافت تسهیلات ببه بانکهای عامل معرفی می شوند.
فرزانه خاطرنشان کرد : بکارگیری اتوبوس های دریایی باعث کاهش شدید ترافیک در نوار ساحلی در فصول اوج گردشگری استان می شود.
وی تاکید کرد : با راه اندازی این اتوبوسهای دریایی در شهرستان های ذکرشده ،صدور مجوز برای راه اندازی اتوبوس های دریایی بیشتر در سایر شهرستانهای ساحلی این استان با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان چندی قبل از آمادگی برای راه اندازی این تورها این بار از مبدا بندر انزلی به مقصد بندر امیرآباد خبر داده بود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد