رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

راه اندازی سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری رامسر

 

رقیه پروانه، مسوول روابط عمومی شهرداری رامسر خبر داد:

راه اندازی سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری رامسر

استاندار مازندران : هم دلی و هم بستگی در جامعه یک الزام اعتقادی است طاهایی گفت: در شرایطی که امپریالیسم رسانه ای با استفاده از لغزش های گفتاری ما بدنبال ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه است، می بایست ضمن توجه به محورهای توصیه رهبر معظم انقلاب در جهت تقویت هم دلی تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در نشت عمومی مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها، شهرداری ها،بانک ها، حوزه های علمیه، شوراهای اسلامی شهرها و دانشگاه های استان با اشاره به حجم فعالیت ها و خدمات دولت در بخش های مختلف، بیان داشت: به ثمر رسیدن پروژه های مهر ماندگار، مسکن مهر و توسعه کشاورزی مهم ترین اولویت های کاری دولت در سال پایانی فعالیت می باشد.
وی با اشاره به بیش از 30 پروژه مهر ماندگار در مازندران، اذعان داشت: توسعه فرودگاه رامسر، ایجاد ارتباط جاده ای با استان قزوین، تامین آب شرب شهرهای رامسر و تنکابن، قطعه 4 آزادراه تهران شمال، آب رسانی به شهرهای گروه الف، سد گلورد، 4 خطه کردن محورهای هراز و سوادکوه و ... از جمله مهم ترین طرح های مهر ماندگار استان است.
طاهایی با بیان اینکه دولت برای طرح های توسعه کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته است، اظهار داشت: فراهم آوردن زمینه اشتغال فارغ التحصیلان کشاورزی یکی دیگر از اهداف دولت برای حمایت از توسعه این بخش است.
نماینده عالی دولت در استان از انجام کشت دوم برنج در حدود 70 هزار هکتار از اراضی مازندران خبر داد و تصریح کرد: هم چنین 5 هزار چاه در استان شناسایی شده که علاوه بر تامین آب مورد نیاز کشاورزی در فصول دیگر سال از قابلیت پرورش ماهی نیز برخوردار می باشند.
طاهایی با اشاره به اینکه در طول فعالیت دولت دکتر احمدی نژاد تاکنون 1120 میلیارد تومان وام مقاوم سازی مسکن روستایی و 1330 میلیارد تومان تسهیلات مسکن مهر پرداخت شده است، خاطرنشان ساخت: این نمونه ها تنها بخشی از فعالیت های این دولت است اما متاسفانه عده ای به گونه ای سخن می گویند که گویی دولت هیچ اقدام مثبتی در جهت توسعه کشور انجام نداده است.
وی ادامه داد: در شرایطی که امپریالیسم رسانه ای با استفاده از لغزش های گفتاری ما بدنبال ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه است، می بایست ضمن توجه به محورهای توصیه های رهبر معظم انقلاب در جهت تقویت هم دلی تلاش کنیم.
استاندار مازندران توجه به هم دلی و هم بستگی در جامعه را نه تنها یک ضرورت حیاتی بلکه الزامی اعتقادی دانست و گفت: وظیفه روابط عمومی ها در راستای ایجاد هم افزایی در جامعه بسیار مهم و خطیر است.
طاهایی تنها راه حرکت بر مدار وحدت را تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: هر فرد در هر جایگاهی که باشد اگر از محور عنایات رهبری غفلت کند یقیناً در زمین دشمن بازی خواهد کرد.
وی با اشاره به اجرای موفق قانون مهم هدفمندی یارانه ها در کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسات و نشست های مختلف بارها به خدمات دولت به ویژه اجرای مطلوب هدفمندی یارانه ها و آثار و برکات آن اشاره نمودند اما متاسفانه عده ای آنچنان سخن می گویند که گویی هدفمندی یارانه ها هیچ سودی برای کشور نداشته است.
نماینده عالی دولت در استان اذعان نمود: اگر رفتارها و منش ما در چارچوب اندیشه های الهی و توحیدی باشد فضای کشور سرشار از محبت و هم دلی خواهد شد و این نکته ای ست که روابط عمومی ها و رسانه ها می بایست در حوزه اطلاع رسانی به آن توجه داشته باشند.
طاهایی به جلسه چند روز پیش استانداران با رییس جمهور اشاره کرد و گفت: دکتر احمدی نژاد در این نشست بر کار و تلاش و خدمت بی منت تا لحظه آخر فعالیت دولت تاکید داشت.
هم چنین در این جلسه تعدادی از مسوولان روابط عمومی به نمایندگی از نهادهای مختلف به بیان نکات و گزارش هایی پرداختند.
رحیم محمدی، مسوول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در این شرکت برای تامین سوخت مردم، تصریح کرد: زمستان امسال هیچ مشکلی برای تامین و توزیع سوخت در استان نخواهیم داشت.
وی هم چنین از وجود 136 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 92 جایگاه cng در استان خبر داد.
فرخنده محمدپور ، مسوول روابط عمومی بانک تجارت و دبیر شورای روابط عمومی بانک های استان با اشاره به حضور 15 بانک دولتی و خصوصی در شورای روابط عمومی بانک های استان، اذعان داشت: این شورا هر 2 ماه یکبار و با هدف ایجاد هماهنگی ، هم دلی و حس رفاقت در میان بانک های مازندران تشکیل جلسه می دهد.
محمد محتاطی، مسوول روابط عمومی فرمانداری محمودآباد گزارشی از عملکرد روابط عمومی فرمانداری و شورای روابط عمومی شهرستان محمودآباد ارائه کرد.
وی راه اندازی پورتال اطلاع رسانی و تابلوی تبلیغات الکترونیکی فرمانداری، برگزاری منظم شورای روابط عمومی شهرستان و ایفای نقش در برگزاری جلسات، همایش ها و سمینارهای مختلف در مجموعه نفت محمودآباد را از جمله مهم ترین اقدامات روابط عمومی فرمانداری محمودآباد اعلام کرد.
رقیه پروانه، مسوول روابط عمومی شهرداری رامسر نیز تدوین آیین نامه فعالیت روابط عمومی ادارات رامسر، راه اندازی سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری، تهیه اساس نامه ساماندهی تبلیغات شهری و برگزاری کارگاه های آموزشی روابط عمومی ها را مهم ترین اقدامات این شهرداری در حوزه روابط عمومی دانست.
در ادامه حسن اسفندیار، مسوول روابط عمومی اداره کل پست استان و عضو شورای روابط عمومی مازندران نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این شورا پرداخت.
وی با اشاره به اینکه شورای روابط عمومی استان با 7 کمیته مشغول فعالیت است، اذعان نمود: تلاش برای تغییر نوع نگرش به روابط عمومی ها از سنتی به مدرن و علمی، پی گیری جایگاه سازمانی مناسب برای روابط عمومی ها در دستگاه ها و برگزاری دوره های آموزشی مختلف، متنوع و کاربردی برای کارکنان روابط عمومی در استان از جمله اساسی ترین اهداف و برنامه های شورای روابط عمومی استان مازندران می باشد.
حجت الاسلام محسنی، از حوزه علمیه امام صادق (ع) کوتنای قائم شهر نیز برقراری ارتباط عمومی را یکی از وظایف ذاتی حوزه های علمیه دانست و گفت: اعزام روحانیون، انتشار نشریات فرهنگی و مذهبی، شرکت در مجالس و محافل مختلف به منظور تبلیغ دین و برقراری ارتباط با اقشار مختلف مردم و پاسخ گویی به سوالات دینی آنان به ویژه نسل جوان مهم ترین برنامه های ارتباطی و تبلیغی حوزه امام صادق (ع) قائم شهر می باشد.
یحیی علی نژاد، مسوول روابط عمومی شورای اسلامی شهر قائم شهر با بیان اینکه بخش روابط عمومی و امور فرهنگی در همه شوراهای اسلامی شهرهای مازندران فعال است، تصریح کرد: سال گذشته شورای روابط عمومی شوراهای اسلامی شهرهای استان تشکیل شد.
در نهایت عباس مهدوی، مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گزارشی از روند برگزاری هفته هنر مازندران در پایتخت ارائه نمود.
وی با بیان اینکه یک کار بزرگ و به یاد ماندنی طی این هفته در تهران اجرا شد، خاطرنشان ساخت: این موضوع بیانگر وجود ظرفیت و قابلیت فرهنگ بومی مازندران است که نیازمند کار و توجه بیشتر به این حوزه می باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد