رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:تنگ ‌کردن دایره ولایت دسیسه دشمن است

خبرگزاری فارس: تنگ ‌کردن دایره ولایت دسیسه دشمن است 

امام جمعه رامسر:

تنگ ‌کردن دایره ولایت دسیسه دشمن است

امام جمعه رامسر:
تنگ ‌کردن دایره ولایت دسیسه دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر تنگ‌کرده دایره ولایت را از دسیسه‌‌های دشمن عنوان کرد و گفت: دایره ولایت را آنقدر تنگ نکنیم که خودمان هم در آن جا نگیریم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تحریم‌های دشمنان گفت: تحریم‌ها از روز اول انقلاب تا به امروز بر ما تحمیل شده، ولی شدت و ضعف داشته و اطمینان داشته باشید که به دلیل انرژی هسته‌ای و امثال آن نیست بلکه این توطئه دشمن است که این موضوع را برجسته می‌سازد.

وی بیان داشت: استعمار جهانی بانک مالی مرکزی هیچ کشور دیگری حتی عراق و افغانستان را تحریم نکرده و این نشان‌دهنده این است که آنها سربلندی و سرافرازی ایران را نمی‌خواهند، کشوری را می‌خواهند که غلام حلقه به گوش آنها باشد.

خطیب نماز جمعه با اشاره به بی‌ثباتی قیمت ارز و سکه در ایران، تصریح کرد: در هر کشوری پول آن کشور بی‌ارزش شود صنعت آن سرزمین رونق می‌یابد در حالی که این موضوع در ایران برعکس شده و در هر منزلی که مراجعه کنیم دلار و سکه جمع کرده‌اند که همین دلارها وارد بازار شود قیمت ارز پایین می‌آید.

امام جمعه رامسر ادامه داد: باید زیرساخت‌های لازم برای فعالیت جوانانمان را فراهم کنیم و کسانی به غفلت تا بحث استفاده جوانان از امکانات به میان می‌آید موضوع بیت‌المال را مطرح می‌کنند.

مرتضوی در ادامه با اشاره به اینکه نباید به راحتی به همه ننگ ضد ولایت زد، تاکید کرد: دایره ولایت را آنقدر تنگ نکنیم که خودمان هم در آن جا نگیریم، این دسیسه دشمن است و باید آگاه باشیم و دایره ولایت‌پذیری را بالا ببریم.

وی در پایان ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا را مثال زده و بیان کرد: امروز معیار ازدواج ایمان و نماز و تقوا نیست، همه چیز مدنظر قرار داده می‌شود بجز ایمان و باید بدانید که به واسطه ازدواج علی(ع) و زهرا (س) خاندانی پاک و طاهر به وجود آمد که سرمشق تمام جهانیانند.

انتهای پیام/ن۲۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد