رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استاندار مازندران خبر داد:راه‌‌اندازی پرواز رامسر به مکه و کربلا

خبرگزاری فارس: راه‌‌اندازی پرواز رامسر به مکه و کربلا  

استاندار مازندران خبر داد:
راه‌‌اندازی پرواز رامسر به مکه و کربلا
استاندار مازندران خبر داد
راه‌‌اندازی پرواز رامسر به مکه و کربلا

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: پروژه فرودگاه بین‌المللی رامسر در حال احداث است و تا پایان دولت دهم پروازهای آن ارتقا پیدا می‌کند و با توسعه باند فرودگاه، پرواز رامسر به مکه و رامسر به کربلا برقرار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، علی‌اکبر طاهایی شامگاه چهارشنبه در جلسه نشست روابط عمومی‌های استان مازندران بیان کرد: از 800 پروژه مهر ماندگار در کشور 35 پروژه برای مازندران است. پروژه‌هایی که 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا دهه فجر یا تا پایان دولت نهم به اتمام برسند در لیست مهر ماندگار جای می‌گیرند.

وی به فرودگاه بین‌المللی رامسر اشاره و تصریح کرد: فرودگاه بین‌المللی رامسر تنها متعلق به رامسر نیست. شعاع خدمات‌رسانی آن به غرب استان تا بابلسر و شرق استان گیلان را نیز پوشش می‌دهد.

طاهایی افزود: پروژه فرودگاه بین‌المللی رامسر در حال احداث است و تا پایان دولت دهم پروازهای آن ارتقا پیدا می‌کند و با توسعه باند فرودگاه، پرواز رامسر به مکه و رامسر به کربلا برقرار می‌شود.

استاندار مازندران گفت: پروژه آب شرب رامسر، ارتباط استان قزوین به مازندران و از قزوین به تنکابن که یک پروژه محوری است، نیروگاه برق آبی سیاه بیشه با تولید یک‌هزار مگابایت برق در ساعت پرمصرفی و کانال آب غرب و شرق چالوس، کنارگذر جنوبی بابل و شمالی ساری از جمله پروژه‌های مهر ماندگار محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه پروژه قطعه 4 مرزن‌آباد به چالوس تا پایان امسال به اتمام می‌رسد، خاطرنشان کرد: برای این پروژه 82 میلیارد تومان اعتبار داده شد و با اتمام این پروژه مشکل ترافیک حل می‌شود.

طاهایی با بیان اینکه دولت به بزرگراه هراز 100 میلیارد تومان داده است، افزود: برای ادامه ساخت و تعریض تهران به قائمشهر 100 میلیارد تومان داده است که تا پایان این دولت به اتمام می‌رسد و قطعه یک آن در سال 92 به پایان می‌رسد.

استاندار مازندران بیان کرد: سد گلورد که بخشی از اراضی بهشهر و گلوگاه را پوشش می‌دهد موجب بهبودی کشت 30 هزار هکتار که موجب تغییر الگوی دیم به آبی می‌شود سالی 50 میلیارد تومان از آن درآمد حاصل می‌شود که بعد از 3.5 سال معادل هزینه خرج آن دریافت می‌شود و در سال 92 آبگیری از شبکه سد گلورد اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه 130 میلیارد تومان با کارمزد هفت درصد برای توسعه کشاورزی استان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: 70 هزار هکتار کشت دوم برنج داشتیم که دروگر کمباین برنج، انگیزه بین برنجکاران برای نشای مجدد را ایجاد کرده است. 

طاهایی اعلام کرد: 5 هزار چاه آب در استان رصد شده که علاوه بر تامین نیاز استان در فصل کشاورزی 150 حلقه چاه در فصل‌های غیر کشاورزی برای پرورش قزل‌آلا برای توسعه کشاورزی استان استفاده می‌شود.

این مسئول به مسکن مهر در استان مازندران اشاره کرد و بیان داشت: ساخت 108 هزار و 468 واحد مسکونی قرارداد بسته شد که معادل یک‌هزار و 330 میلیارد تومان با کارمزد چهار درصد پرداخت شده است که در تولید تاثیر بسزایی دارد.

استاندار مازندران تصریح کرد: 120 میلیارد تومان برای وام مسکن روستایی با کارمزد چهار درصد در اختیار روستائیان قرار گرفت.

طاهایی با بیان اینکه تحریم بانک مرکزی تنها در این دولت صورت گرفته است، گفت: نمایندگان مجلس باید برای دولت آبرو بخرند. نظر ابراز کردن با لجبازی فرق می‌کند و انتقاد باید برای دلسوزی و اصلاح امور باشد.

انتهای پیام/آ10/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد