رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ابراهیمی خبر داد: شرکت 1500 نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم

ابراهیمی خبر داد:  

شرکت 1500 نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم مازندران  و رامسر 

ابراهیمی خبر داد:
شرکت 1500 نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم مازندران
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: هزار و 500 نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم استان شرکت می کنند.

حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور نشر، اشاعه فرهنگ و بسط معارف قرآنی و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام بیشتر به امر ترویج قرآن کریم، آزمون کتبی سراسری حفظ ومفاهیم قرآن کریم با همکاری مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.

وی افزود: این آزمون صبح جمعه  28 مهرماه  در چهار رشته حفظ، ترجمه و مفاهیم، تدبر در قرآن کریم و صرف و نحو مقدماتی در 12 سطح و حفظ جز 30 در 11 شهرستان استان برگزار می شود.

ابراهیمی گفت: این آزمون در شهرهای ساری، بابل، آمل، قائم شهر، چالوس، جویبار، نور، نکا، تنکابن، گلوگاه و رامسر با حضور ناظران و عوامل اجرایی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: مجموع شرکت کنندگان دراین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با احتساب حفظ جز 30 (طرح ملی 1446) حدود هزار و 500 نفر است.

وی بیان داشت: نتایج آزمون مذکور حداکثر تا اواخر آذر ماه 91 از طریق پایگاه اینترنتی اداره آموزش مرکز به نشانی www.quranedu.ir اعلام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد