رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حادثه در کتالم رامسر؛ زن جوان با گلوله شکارچی سگهای ولگرد کشته

 

حادثه در کتالم رامسر؛ 

زن جوان با گلوله شکارچی سگهای ولگرد کشته شد

کد خبر: ۲۷۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴
تیری که نیمه‌‌های شب از اسلحه یک مأمور شهرداری برای کشتن سگ ولگرد شلیک شده بود به سینه زن 35 ساله‌ای اصابت کرد و باعث مرگ او شد.

به گزارش ایران ساعت 11 شب(10 مهر‌ماه سال جاری) در حالی که در کنار پنجره رو به خیابان خانه‌اش در کتالم شهرستان رامسر ایستاده و سرگرم تماشای اطراف بود، ناگهان گلوله‌ای سینه‌اش را شکافت و بی‌آن‌که بتواند کلمه‌ای به زبان بیاورد، با پیکری خونین در پای پنجره بر زمین افتاد. اعضای خانواده به سرعت این زن جوان را که فاطمه جمالی‌مرکیه نام داشت به بیمارستان احمدنژاد کتالم رساندند، ولی بر اثر خونریزی شدید جان سپرد. به دستور دادستان شهرستان رامسر تحقیقات پلیس آگاهی این شهر آغاز شد و معاینه پزشکی نشان داد که گلوله اصابت کرده به قلب زن جوان از یک اسلحه شکاری شلیک شده است. در ادامه تحقیقات روشن شد اسلحه مورد نظر متعلق به میرشکار شهرداری کتالم است که برای کشتن حیوانات مزاحم از جمله سگ‌‌های ولگرد مأموریت داشت.

وی که از شنیدن خبر مرگ زن جوان متاثر بود در این باره به پلیس گفت: من مأمور شهرداری کتالم و سادات‌شهر هستم. کمیته اتلاف شهرستان رامسر مرا مأمور کرده بود با شکار حیوانات ولگرد در خیابان‌‌های سطح شهر، آسایش مردم را در شب‌ فراهم کنم.

ساعت 11 شب در خیابان گشت می‌زدم که متوجه یک سگ ولگرد شدم. وقتی ماشه اسلحه را چکاندم سگ فرار کرد، اما نمی‌دانستم که گلوله شلیک شده‌ام به سینه زن جوانی در کنار پنجره خورده است. مسئولان شهرداری کتالم و سادات‌شهر نیز اعلام کردند در شب حادثه، این مأمور بر اساس برنامه کمیته اتلاف شهرستان رامسر مشغول اتلاف سگ‌‌های ولگرد بوده است.

پدر قربانی حادثه نیز که از کارمندان شهرداری کتالم و سادات‌شهر است به پلیس گفت: نیمه شب بود که در جریان تیر خوردن دخترم قرار گرفتم و با عجله خودم را به خانه دخترم رساندم و او را به بیمارستان رساندیم که جان خود را از دست داد.

فعلاً مأمور شهرداری در رابطه با قتل زن جوان در بازداشت بسر می‌برد و تحقیقات ادامه دارد.
فاطمه جمالی‌مرکیه(مقتول) مادر یک پسر نوجوان بود که در مقطع سوم متوسطه مشغول به تحصیل است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد